mam taki problem:
komputerem zczytałem błędy:
1. camshaft pos. signal
2. crankshaft pos. signal
wykasowałem je, ale po uruchomieniu silnika ten pierwszy błąd pojawił się ponownie tylko że dopiero po ostrym przygazowaniu. Drugi błąd nie pojawił się już ponownie.
Sprawdziłem przewód do czujnika wałka rozrządu -jest OK więc wymieniłem sam czujnik. To jednak nie pomogło, błąd tego czujnika ciągle powraca. Sprawdziłem pasek rozrządu, jego napinacz działa prawidłowo.
Samochód pojechał z tym błędem (kontrolka CHECK nie świeciła) jednak po paru minutach jazdy zapalił się CHECK i silnik stracił moc na kilkanaście sekund ale nie gasł -by po chwili moc odzyskać. Samochód znów zczytałem i znów te same dwa błędy co powyżej.
Zastanawia mnie ten spadek mocy -jaki może on mieć związek z tymi błędami?
Zdjąłem wtyczkę z czujnika wałka rozrządu ale silnik pracował normalnie. Zdjąłem wtyczkę z wału korbowego, silnik natychmiast zgasł.
komputerem zczytałem błędy:
1. camshaft pos. signal
2. crankshaft pos. signal
wykasowałem je, ale po uruchomieniu silnika ten pierwszy błąd pojawił się ponownie tylko że dopiero po ostrym przygazowaniu. Drugi błąd nie pojawił się już ponownie.
Sprawdziłem przewód do czujnika wałka rozrządu -jest OK więc wymieniłem sam czujnik. To jednak nie pomogło, błąd tego czujnika ciągle powraca. Sprawdziłem pasek rozrządu, jego napinacz działa prawidłowo.
Samochód pojechał z tym błędem (kontrolka CHECK nie świeciła) jednak po paru minutach jazdy zapalił się CHECK i silnik stracił moc na kilkanaście sekund ale nie gasł -by po chwili moc odzyskać. Samochód znów zczytałem i znów te same dwa błędy co powyżej.
Zastanawia mnie ten spadek mocy -jaki może on mieć związek z tymi błędami?
Zdjąłem wtyczkę z czujnika wałka rozrządu ale silnik pracował normalnie. Zdjąłem wtyczkę z wału korbowego, silnik natychmiast zgasł.