logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wzmacniacz w CD-ROMie

viperlodz2 05 Kwi 2007 20:50 2904 13
REKLAMA
  • Mam dwie kolumienki z wyjściem RCA, korzystam z nich jak biorę muzykę na salę, ognisko (no ogólnie w plener). Jako wzmacniacz wykorzystywałem 2xtda2030, który musiałem odłączać od innych głośników i korzystać z przejściówki, bo w nim wyjście głośnikowe jest na terminalu. Aby ułatwić sobie życie zrobiłem ten wzmacniacz mono, który można zasilać z akumulatora (tak jak ja to często robie zabierając go ze sobą). Chyba nic więcej nie trzeba dodawać, bo wszystko widać na zdjęciach. Myślałem żeby wykorzystać potencjometr wbudowany w cd-rom, ale nie jest on praktyczny więc wolałem dać inny, który jest większy i wygodniejszy. Zapewne będzie trochę krytyki, ale jestem dopiero początkujący, więc to raczej normalne.
    Załączniki:
    • Wzmacniacz w CD-ROMie wzmak.jpg (31.7 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Wzmacniacz w CD-ROMie wzmak2.jpg (52.83 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Wzmacniacz w CD-ROMie wzmak3.jpg (26.29 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • Wzmacniacz w CD-ROMie wzmak4.jpg (52.36 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.

Fajne? Ranking DIY
    O autorze
    viperlodz2
    Poziom 12  
    viperlodz2 napisał 81 postów o ocenie 3. Mieszka w mieście Łódź. Jest z nami od 2006 roku.
  • REKLAMA
  • #2 3756858
    m-Q
    Poziom 15  
    Ocena: 3
    Ciekawy pomysł i całkiem ładnie wykonane - pogratulować!
    Jedyne do czego mogę się przyczepić to te odstające pokrętło regulacji głośności. Estetyczniej by wyglądało gdybyś zrobił większy otwór we froncie i schował sam potencjometr a zostawił na wierzchu jedynie gałkę.
    (Opis nieco skomplikowany ale generalnie chodzi o to aby schować bardziej ten potencjometr :) ).
  • #3 3756956
    viperlodz2