Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Astra II 2.0 DI 99rok 82 KM nie odpala

grzegorz1212 08 May 2007 13:45 12141 25
  • #1
    grzegorz1212
    Level 11  
    Witam wszystkich mam problem z odpaleniem astry II 2.0 DI 16V 99 rok 82 KM zakupionej za granicą z tego co sprawdziłem paliwo z pompy idzie rurkami ale powrotem z pompy wraca zabrudzone paliwo(czarne) jakies podpowiedzi z waszej strony???
  • #2
    vcc
    Level 35  
    A nie przedostaje się do paliwa olej?
  • #3
    grzegorz1212
    Level 11  
    Właśnie tak myślę że się przedostaje i już rozbieram wtryski będę wymieniał uszczelniacze ale czy to może powodowac brak uruchomienia silnika ???
  • #4
    vcc
    Level 35  
    Jeżeli olej jest w paliwie to i poszedł na wtryski i przez to może nie odpalać
  • #5
    grzegorz1212
    Level 11  
    ok zmieniam narazie uszczelaniacze zobaczymy co dalej
  • #6
    grzegorz1212
    Level 11  
    Witam ponownie wszystkich zmieniłem uszczelniacze i jak nareazie bez skutku pompa podaje paliwo rurkami ale bardzo słabe cisnienie po podłaczeniu opel tech2 wyskakuje błąd 1630 i 1635 czyzby sterowanie pompa padło(sterownik pompy wtryskowej) jak by ktos podpowiedział to będę wdzięczny.pozdrawiam
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    grzegorz1212
    Level 11  
    Dodam jeszcze że na samostarcie odpala

    Dodano po 4 [minuty]:

    P1630
    -? Za mocne wejście obwodu masy wtrysku paliwa
    -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
    P1635
    -? Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego
    -? Otwarty obwód urządzenia żarzącego
    -? Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego
    o taki opisy chodzi ale przyznam że nie zabardzo rozumiem jakbys elktrit mógł cos bliżej podpowiedziec to bede wdzieczny

    Dodano po 11 [minuty]:

    jeszcze jedno pytanko czy wiecie gdzie mozna kupic całą pompe w dobrej cenie

    Dodano po 2 [godziny] 15 [minuty]:

    Elktrit pytanie do ciebie czyzby to jest to samo co ???https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic645142.html

    Dodano po 38 [sekundy]:

    Elektrit przepraszam
  • #9
    User removed account
    User removed account  
  • #10
    grzegorz1212
    Level 11  
    Ok dzieki Elektrit za wskazówki sprawdze najpierw to zasilanie i napiszę co i jak.pozdrawiam
  • #11
    grzegorz1212
    Level 11  
    Sprawdziłem zasilanie elektroniki pompy jest OK także pozostaje tylko elektronika do naprawy lub wymiany no ale naprawa jest o wiele tańsza jak wymiana .Pozdrawiam
  • #12
    tzok
    Moderator of Cars
    Wiesz, że ta pompa sama się nie odpowietrza i nawet po zdjęciu przewodów przelewowych z wtrysków trzeba odpowietrzać cały układ?

    Niestety nowa pompa to 1/3 wartości tego auta...

    Co do świec żarowych to przy dodatnich temperaturach silnik odpali bez nich.
  • #13
    adamosk
    Level 15  
    pompa do regeneracji
    niektore zaklady wstawiaja nowy sterownik a niektore wlutowują tranzystorki,
    amatorszczyzna odpada :)
    niedlugo bardzo popularna będzie poprostu zamiana tych pomp - dajesz stara bierzesz zregenerowana cena od 2000 do 2500, prawie kazdy zaklad daje 6 miesiecy gwarancje,
  • #14
    kryszt44
    Level 17  
    Można dostać za 3000 nówkę ze składów magazynowych w rajchu.
  • #15
    adamosk
    Level 15  
    no tak widzialem na allegro za 3300 tylko jakos nie dzwonilem do sprzedawcy bo niby czemu serwis opla tych pomp nie ma ?
    ASO dostaje pompy za ponad 6 kola wiec te 3000 troche niwiarygodne :?:
  • #16
    tzok
    Moderator of Cars
    Te za 3000zł to może i są z Niemiec ale po regeneracji... W kraju nikt nie regeneruje tych pomp (mechaniki), przynajmnie nie oficjalnie. ASO Opla i Boscha wysyłają do Niemiec.
  • #18
    tzok
    Moderator of Cars
    Jak ze 2 lata temu ojciec pytał o ew. naprawę/regenerację pompy w swojej Astrze (2.0 DL) w serwisie Boscha (ASO) to mu powiedzieli, że wysyłają do Niemiec.

    Co do w/w strony to nic tam nie działa - i nie wygląda mi to na firmę mającą certyfikat ASO BOSCHa.
  • #19
    User removed account
    User removed account  
  • #20
    adamosk
    Level 15  
    ekektronika z zaworem i nastawnikiem 1000 zl do flasch-owania kalibracja 800 zl
    troche się interesowalem ale nie ma sensu za 1800 + vacik wymieniasz pompe masz pol roku gwarancji i smigasz

    elektrit - jais czas temu tez nie wiedzales czym zastąpić dziwnie wygladający element w narożniku modulu
    :) :D - mnie straszniedziwilo jak to cos moze dzialac :D
  • #21
    grzegorz1212
    Level 11  
    witam panowie to że potrzeba odpowietrzac cały układ to wiem i o tym małym elemencie też wiem bo już ten temat przerabiałem w audi a6 2,5 tdi jak skończę pracę przy opelku to napisze jakie efekty są narazie zajmuje się innymi sprawami i opelek stoi na boku.pozdrawiam
  • #22
    grzegorz1212
    Level 11  
    mam chyba taki sam problem ze swoim sterownikiem może ktoś jest w temacie elektrit przerabiałes to??https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic757396.html

    Dodano po 1 [minuty]:

    bedę wdzięczny za pomoc wszystkim
  • #23
    grzegorz1212
    Level 11  
    kurcze cały czas wywala mi błedy
    P1631
    P1651
    P0105
    ktoś miał podobną sytuację czekam na wskazówki sterownik pompy niby naprawiony?? a błędy pozostały
  • #24
    grzegorz1212
    Level 11  
    mógłby ktos mpodpowiedziec jak wymontowac pompe wtryskową

    Dodano po 15 [minuty]:

    chodzi mi od rozrządu tutaj juz mam wszystko odkrecone tylko nie wiem co z łancuchem rozrządu 2.0 dtl di
  • #25
    grzegorz1212
    Level 11  
    ok juz znalazłem .Temat zamknięty
  • #26
    grzegorz1212
    Level 11  
    Autko już smiga jednak był uszkodzony sterownik w pompie wtryskowej zmieniona pompa i juz jest ok.