Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra II 2.0 DI 99rok 82 KM nie odpala

grzegorz1212 08 Maj 2007 13:45 11784 25
  • #1 08 Maj 2007 13:45
    grzegorz1212
    Poziom 11  

    Witam wszystkich mam problem z odpaleniem astry II 2.0 DI 16V 99 rok 82 KM zakupionej za granicą z tego co sprawdziłem paliwo z pompy idzie rurkami ale powrotem z pompy wraca zabrudzone paliwo(czarne) jakies podpowiedzi z waszej strony???

    0 25
  • #2 08 Maj 2007 14:14
    vcc
    Poziom 33  

    A nie przedostaje się do paliwa olej?

    0
  • #3 08 Maj 2007 14:48
    grzegorz1212
    Poziom 11  

    Właśnie tak myślę że się przedostaje i już rozbieram wtryski będę wymieniał uszczelniacze ale czy to może powodowac brak uruchomienia silnika ???

    0
  • #4 08 Maj 2007 14:50
    vcc
    Poziom 33  

    Jeżeli olej jest w paliwie to i poszedł na wtryski i przez to może nie odpalać

    0
  • #5 08 Maj 2007 15:35
    grzegorz1212
    Poziom 11  

    ok zmieniam narazie uszczelaniacze zobaczymy co dalej

    0
  • #6 12 Maj 2007 17:33
    grzegorz1212
    Poziom 11  

    Witam ponownie wszystkich zmieniłem uszczelniacze i jak nareazie bez skutku pompa podaje paliwo rurkami ale bardzo słabe cisnienie po podłaczeniu opel tech2 wyskakuje błąd 1630 i 1635 czyzby sterowanie pompa padło(sterownik pompy wtryskowej) jak by ktos podpowiedział to będę wdzięczny.pozdrawiam

    0
  • #7 12 Maj 2007 17:34
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #8 12 Maj 2007 20:07
    grzegorz1212
    Poziom 11  

    Dodam jeszcze że na samostarcie odpala

    Dodano po 4 [minuty]:

    P1630
    -? Za mocne wejście obwodu masy wtrysku paliwa
    -? Wadliwe działanie układu krytycznego 1 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
    P1635
    -? Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego
    -? Otwarty obwód urządzenia żarzącego
    -? Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego
    o taki opisy chodzi ale przyznam że nie zabardzo rozumiem jakbys elktrit mógł cos bliżej podpowiedziec to bede wdzieczny

    Dodano po 11 [minuty]:

    jeszcze jedno pytanko czy wiecie gdzie mozna kupic całą pompe w dobrej cenie

    Dodano po 2 [godziny] 15 [minuty]:

    Elktrit pytanie do ciebie czyzby to jest to samo co ???https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=645142&highlight=

    Dodano po 38 [sekundy]:

    Elektrit przepraszam

    0
  • #9 12 Maj 2007 20:48
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #10 13 Maj 2007 09:32
    grzegorz1212
    Poziom 11  

    Ok dzieki Elektrit za wskazówki sprawdze najpierw to zasilanie i napiszę co i jak.pozdrawiam

    0
  • #11 13 Maj 2007 17:02
    grzegorz1212
    Poziom 11  

    Sprawdziłem zasilanie elektroniki pompy jest OK także pozostaje tylko elektronika do naprawy lub wymiany no ale naprawa jest o wiele tańsza jak wymiana .Pozdrawiam

    0
  • #12 13 Maj 2007 17:51
    tzok
    Moderator Samochody

    Wiesz, że ta pompa sama się nie odpowietrza i nawet po zdjęciu przewodów przelewowych z wtrysków trzeba odpowietrzać cały układ?

    Niestety nowa pompa to 1/3 wartości tego auta...

    Co do świec żarowych to przy dodatnich temperaturach silnik odpali bez nich.

    0
  • #13 13 Maj 2007 22:03
    adamosk
    Poziom 15  

    pompa do regeneracji
    niektore zaklady wstawiaja nowy sterownik a niektore wlutowują tranzystorki,
    amatorszczyzna odpada :)
    niedlugo bardzo popularna będzie poprostu zamiana tych pomp - dajesz stara bierzesz zregenerowana cena od 2000 do 2500, prawie kazdy zaklad daje 6 miesiecy gwarancje,

    0
  • #14 13 Maj 2007 22:23
    kryszt44
    Poziom 17  

    Można dostać za 3000 nówkę ze składów magazynowych w rajchu.

    0
  • #15 13 Maj 2007 22:31
    adamosk
    Poziom 15  

    no tak widzialem na allegro za 3300 tylko jakos nie dzwonilem do sprzedawcy bo niby czemu serwis opla tych pomp nie ma ?
    ASO dostaje pompy za ponad 6 kola wiec te 3000 troche niwiarygodne :?:

    0
  • #16 13 Maj 2007 22:41
    tzok
    Moderator Samochody

    Te za 3000zł to może i są z Niemiec ale po regeneracji... W kraju nikt nie regeneruje tych pomp (mechaniki), przynajmnie nie oficjalnie. ASO Opla i Boscha wysyłają do Niemiec.

    0
  • #18 13 Maj 2007 22:57
    tzok
    Moderator Samochody

    Jak ze 2 lata temu ojciec pytał o ew. naprawę/regenerację pompy w swojej Astrze (2.0 DL) w serwisie Boscha (ASO) to mu powiedzieli, że wysyłają do Niemiec.

    Co do w/w strony to nic tam nie działa - i nie wygląda mi to na firmę mającą certyfikat ASO BOSCHa.

    0
  • #19 13 Maj 2007 23:03
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #20 15 Maj 2007 22:45
    adamosk
    Poziom 15  

    ekektronika z zaworem i nastawnikiem 1000 zl do flasch-owania kalibracja 800 zl
    troche się interesowalem ale nie ma sensu za 1800 + vacik wymieniasz pompe masz pol roku gwarancji i smigasz

    elektrit - jais czas temu tez nie wiedzales czym zastąpić dziwnie wygladający element w narożniku modulu
    :) :D - mnie straszniedziwilo jak to cos moze dzialac :D

    1
  • #21 16 Maj 2007 12:03
    grzegorz1212
    Poziom 11  

    witam panowie to że potrzeba odpowietrzac cały układ to wiem i o tym małym elemencie też wiem bo już ten temat przerabiałem w audi a6 2,5 tdi jak skończę pracę przy opelku to napisze jakie efekty są narazie zajmuje się innymi sprawami i opelek stoi na boku.pozdrawiam

    1
  • #22 16 Maj 2007 22:03
    grzegorz1212
    Poziom 11  

    mam chyba taki sam problem ze swoim sterownikiem może ktoś jest w temacie elektrit przerabiałes to??https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=757396&highlight=

    Dodano po 1 [minuty]:

    bedę wdzięczny za pomoc wszystkim

    0
  • #23 17 Maj 2007 23:30
    grzegorz1212
    Poziom 11  

    kurcze cały czas wywala mi błedy
    P1631
    P1651
    P0105
    ktoś miał podobną sytuację czekam na wskazówki sterownik pompy niby naprawiony?? a błędy pozostały

    0
  • #24 22 Maj 2007 10:15
    grzegorz1212
    Poziom 11  

    mógłby ktos mpodpowiedziec jak wymontowac pompe wtryskową

    Dodano po 15 [minuty]:

    chodzi mi od rozrządu tutaj juz mam wszystko odkrecone tylko nie wiem co z łancuchem rozrządu 2.0 dtl di

    0
  • #25 22 Maj 2007 23:29
    grzegorz1212
    Poziom 11  

    ok juz znalazłem .Temat zamknięty

    0
  • #26 24 Maj 2007 23:33
    grzegorz1212
    Poziom 11  

    Autko już smiga jednak był uszkodzony sterownik w pompie wtryskowej zmieniona pompa i juz jest ok.

    0