Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Synchronizacja kluczyków Skoda Fabia Combi

Kamilo89 12 Gru 2007 21:11 24055 15
  • #1 12 Gru 2007 21:11
    Kamilo89
    Poziom 15  

    Witam! Mam taki problem: Niedawno kupiliśmy samochód jak w temacie Skoda Fabia Combi rocznik 2003 wersja ELEGANCE (wszystkie bajery). Problem w tym, że jeden z pilotów nie działał znajomy powiedział, że to na pewno bateria, zmieniliśmy baterie ale pilot dalej nie działa dodam, że jest to ten kluczyk połączony z pilotem (kluczyk składany). Jeden gościu od alarmów coś próbował ale mu sie nie udało. Dzisiaj byłem w serwisie facecik też pewny siebie przyszedł i powiedział że coś jest nie tak i nie da się tego zaprogramować i trzeba nowy kluczyk(270 zł). Dodam, że immobilajzer działa, samochód odpala bez problemu z użyciem tego kluczyka jedyne co to nie można nim rozbroić alarmu. Gdy otwieram drzwi sprawnym kluczykiem z użyciem klucza alarm się nie włącza - ma m30 sekund na włączenie zapłonu w przeciwnym razie wyje zaś ten felerny kluczyk otwiera samochód ale gdy otworze drzwi zaczyna wyć alarm nawet jeśli włączę zapłon.
    Co proponujecie?

    1 15
  • #2 13 Gru 2007 00:04
    tobi13
    Poziom 14  

    programowałem taki klucz od pasata niedawno jutro napisze ci jaka jest procedura kodowania tego klucza napisz mi tylko jak tamten próbował

    2
  • #3 16 Gru 2007 11:18
    Kamilo89
    Poziom 15  

    Tata mówił, że pierwszy facecik, który zajmuje się alarmami przyniósł jeden komputer i próbował coś tam potem 2 komputer i dalej próbował w serwisie z tego co widziałem z oddali też coś próbował z komputerem. Immobilajzer w kluczu działa problem jest tylko z alarmem.

    1
  • #4 16 Gru 2007 11:32
    stefano11
    Poziom 21  

    Przypomnienie - programowanie pilota fabrycznego

    jeden klicz do stacyjki i przekręć na zapłon
    drugui na zamknietych drzwiach włuż do wkładki w zamku w rdzwiach i przekręć na zamykanie naciskając na pilocie zamykanie potem przekręć na otwieranie i naciśnij na pilocie otwieranie oczywiście musisz trzymać na zamykanie i otwieranie klucz jak naciskasz na pilocie

    wyjmujesz klucz ze stacyjki zamykasz auto i sprawdzasz piloty jesli pujdzie to wszystko ok a jak nie i procedura wykonana prawidłowo to masz uszkodzony pilot

    3
  • #5 16 Gru 2007 21:35
    Kamilo89
    Poziom 15  

    Rozumie że w stacyjce mam mieć ten sprawny pilot?

    2
  • #6 16 Gru 2007 21:57
    pepe
    Poziom 23  

    stefano11 - ten patent nie działa w każdym z grupy VW (fakt że najczęściej działa z Audi).

    Skoro nie da się zaprogramować przez OBD, zakłdając że ktoś wiec co robi to albo padnięte piloty, albo moduł komfortu (może tylko odbiornik w.cz.)
    Piszesz że tylko jeden kluczyk nie działa, rozumiem że drugi działa. Teraz odpowiedz sobie sam co jest uszkodzone ;)

    1
  • #7 16 Gru 2007 22:01
    stefano11
    Poziom 21  

    tak ten działający
    A w fabji akurat ten patent działa wiem co pisze bo tą marke znam na wylt zawodowo jeśli nie pujdzie to ma uszkodzony pilot a przez VAGA robi się tak

    Zadajemy adres 46-komfort
    potem 10-dopasowanie
    w kanale 0 kasujemy wszystkie piloty
    i w kanale 1 wpisujemy je od nowa
    pozatwierdzeniu ilości pilotów szybko naciskamy przycisk otwierania na jednym i drugim pilocie

    2
  • #8 18 Gru 2007 16:40
    Kamilo89
    Poziom 15  

    Tak jeden klucz działa prawidłowo, zaś ten 2 nie rozkodowuje w ogóle alarmu można nim otworzyć samochód i zapalić ale syrena wyje. Spróbuje przy najbliższej okazji metody stefano11 chyba nic sie nie zepsuje. Przez komputer 2 mechaników nic nie zdziałało więc może to pomoże.

    0
  • #9 18 Gru 2007 20:56
    stefano11
    Poziom 21  

    wszystko możliwe że masz uszkodzony plot chyba że ktoś kompem nie umiał tego zrobic

    0
  • #10 20 Gru 2007 20:19
    Kamilo89
    Poziom 15  

    No i lipa, właśnie próbowałem i nic alarm jak nie reagował tak nie reaguje. Po mechanicznym otwarciu wsiadłem do samochodu nim włożyłem klucz do stacyjki zawył alarm, samochód odpalił bez problemu a alarm wył. Takie zjawisko nie zachodzi ze sprawnym kluczykiem- otwieram samochód mechanicznie wsiadam odpalam nic nie wyje. Powiedzcie jaką mam gwarancje, że taki klucz http://allegro.pl/item283219104_kluczyk_scyzoryk_pilot_skoda_seat_vw_najtanie_nowy.html da się zsynchronizować? Nie chce mieć kolejnego bubla za który zapłace 50 zł.

    1
  • #11 20 Gru 2007 21:11
    stefano11
    Poziom 21  

    Hmm
    z tego co opisujesz to u ciebie jest autoalarm fabryczny i po otwarciu drzwi mechanicznie masz ograniczony czas na włożenie uprawnionego klucza do stacyjki celem awaryjnego wyłączenia Alarmu.
    Jeśli przekroczysz limit czasowy i włożysz uprawniony klucz do stacyjki to i tak nic sie nie bedzie działo jak alarm sie wyzwoli
    Jeśli nie działa ci pilot w fabrycznym kluczu a dasz rade odpalić na nim samochód to nie musisz wymieniać całego klucza tylko pilot
    opisz czy na obu kluczach bez problemu dasz radę zapalić auto.

    Co do tego klucza z linku to nie brał bym takiego co już był nacięty bo nie masz pewności że dokonujesz go do immo pilot jak jest sprawny to wkodujesz jak nie ręcznie to Vagiem. a taki to nie mam pewności jeśli już chcesz zakupić klucz to szukaj surówki do nacięcia.

    0
  • #12 21 Gru 2007 16:12
    Kamilo89
    Poziom 15  

    Klucz nr 1 w pełni sprawny - samochód otwieram pilotem zamykam, również po mechanicznym otwariu drzwi wykorzystując ten ograniczony czas odpalam samochód i jade. Klucz nr 2 pilot nie działa wcale-samochód nie reaguje. W momencie jak to mówisz awaryjnego otwarcia drzwi wsiadam do samochodu, ale wyzwala się alarm jednak samochód o dziwo bez problemu można odpalić-silnik pracuje normalnie a syrena wyje! Podobnie jest gdy samochód otworze pilotem nr 1 to kluczem nr 2 odpale go bez problemu. Więc immobilajzer sprawny jedynie coś jest z pilotem, na który samochód nie reaguje.

    0
  • Pomocny post
    #13 21 Gru 2007 19:08
    stefano11
    Poziom 21  

    Więc musisz zakupić sobie pilot o częstotliwości 434Mhz

    0
  • #14 22 Gru 2007 16:24
    Kamilo89
    Poziom 15  

    Dzięki za pomoc. Zobacze po świętach:)

    0
  • #15 14 Kwi 2012 17:15
    piotrekrm
    Poziom 16  

    witam u mnie problem przedstawia sie troszkę inaczej. Za pomocą programu VAG_COM 311 nie mogę dodać więcej niż jednego pilota. Po wprowadzeniu wartości np 2 nie aktywuje się przycisk Test... może macie jakieś sugestie co może być przyczyną ?

    1
  • #16 14 Kwi 2012 21:28
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    piotrekrm napisał:
    witam u mnie problem przedstawia sie troszkę inaczej. Za pomocą programu VAG_COM 311 nie mogę dodać więcej niż jednego pilota. Po wprowadzeniu wartości np 2 nie aktywuje się przycisk Test... może macie jakieś sugestie co może być przyczyną ?

    Zapewne kabel za 30zł.
    Spróbuj innym programem.

    0