logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czy można zastąpić moduł w Aprilia SR50 Morini 2003 tańszym zamiennikiem?

kiszmanc 14 Cze 2013 01:14 6720 11
REKLAMA
  • #1 12415279
    kiszmanc
    Poziom 10  
    Ocena: 4
    Witam.

Kupiłem chrześniakowi Skuterek aprilia sr50 rancing 2003 wszystko było dobrze do momentu umycia go. Mianowicie spalił się moduł w tym motorku ten moduł wygląda tak: Czy można zastąpić moduł w Aprilia SR50 Morini 2003 tańszym zamiennikiem?

Moduł, który jest w skuterku śmierdzi spalenizną i robi się bardzo gorący w jednym miejscu gdy kręci się rozrusznikiem.

Czy jest możliwość zastąpienia tego modułu jakimś innym, lub może jest możliwość włożenia całego iskrownika z jakiegoś innego skuterka (iskrownik, magneto, moduł, cewka, itd.)

Nie znam się na tym zupełnie.

Oryginalny moduł kosztuje około 400 zł nie stać mnie na taką naprawę

Proszę o pomoc Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 12416653
    BANANvanDYK
    Poziom 42  
    Ocena: 2550
    Nie ma praktycznie żadnej "sprawdzonej" alternatywy dla tego typu modułu zapłonowego DC-CDI.
    Przeróbka na inny rodzaj zapłonu kosztowała by tyle samo, albo i więcej.
    Pozostaje kupić nowy moduł, lub spróbować naprawić obecny.
  • REKLAMA
  • #3 12421410
    kiszmanc
    Poziom 10  
    nie można w jakiś sposób podłączyć innego modułu ?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 12422961
    BANANvanDYK
    Poziom 42  
    Założenie chińskiego modułu mija się z celem, ponieważ charakteryzują się bardzo niską jakością. Natomiast założenie markowego modułu to równie duży koszt i przeróbki.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #7 12426702
    BANANvanDYK
    Poziom 42  
    No to proszę bardzo propozycje:
    Skutery Kymco Super 9 (dwusuwowy, stały kąt) - nowe "racing" 180 zł made in tajwan. Z chińskimi podróbkami z Wilmatu nie miałem styczności.