Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Stacje 2 din GMS jaką kupić ?

MKV 14 Wrz 2015 16:17 138015 420
  • #211
    tommi19
    Poziom 7  
    Witam.

    Koledzy poszukuję informacji o stacji 2din Pioneer AVX 5600 BT, już mówię w czym rzecz, ze znajomym
    szukaliśmy urządzenia do samochodu, poczytaliśmy troszkę na forach także na elektrodzie, wybór padł na Pioneera
    AVX 5600BT ,chodziło o funkcję podłączenia smartfona i możliwości odtwarzania plików oraz map APPLE, z racji tego że kolega jest maniakiem produktów APPLE więc w grę wchodził sprzęt do 4000zł z pełną integracją z iPhone5s.
    Pytanie teraz do osób, które mają pojęcie w kwestii oprogramowania do stacji 2din Pioneer AVX 5600BT w czym jest problem, urządzenie na początku łączyło się z telefonem po pobraniu aplikacji,ale często wyskakiwał błąd w trakcie navigowania , później pojawiały się problemy
    z mapami ponieważ w między czasie telefon się zaktualizował i znowu nie chciał się łączyć z urządzeniem, walka ze sklepem który sprzedał i zamontował urządzenie trwała 2 miesiące , aktualizacje oprogramowania po których część funkcji zaczynała działać, ale niektórych lepiej było nie otwierać ponieważ powodowały zwolnienie i blokowanie menu.
    Ostatnio po kolejnych aktualizacjach w telefonie aplikacje Pioneer znowu przestały działać, i pojawił się problem z rozładowywaniem telefonu, np odpalamy mapę i po 40 minutach jazdy bateria w telefonie całkowicie się rozładowuje , Pioneer korzysta z 5 aplikacji w tym połączenie z internetem dla map, w efekcie telefon jest gorący i nie można go naładować , sytuacja jest o tyle kuriozalna że po godzinie jazdy z mapą trzeba odłączyć iPhona żeby się naładował, i od nowa.. i teraz pytanie do osób które mają pojęcie czy jest możliwość zmiany oprogramowania lub też jest jakieś rozwiązanie żeby aplikacje zaczęły działać poprawnie , za wszelkie linki czy też porady z góry dziękuję.
  • PCBway
  • #212
    Audiopol serwis1
    Poziom 11  
    michałDSP napisał:
    @Audiopol,

    Przy okazji tematu chciałbym zapytać jak wygląda sytuacja z głośnikami ,
    Morel Maximo i Tempo oraz GMS 1968 i 965 , słyszałem taką opnię że to są podróbki ?


    Temat dosyć kontrowersyjny , ponieważ to samo było ze stacjami GMS jak się pokazały , miały to być podróbki niektórzy zapowiadali że zaraz znikną jak się okazało w 99% są identyczne jak Blaupunkt i Phonocar..proszę o konkrentną informację.


    Pytanie nr2 .

    Jak wygląda sprawa pobrania i zainstalowania sobie jakiegoś oprogramowania ?
    Czy nie wiąże się to czasem z utratą gwarancji ? lub też jeżeli oprogramowanie zmodyfikuje system i w konsekwencji mówiąc przysłowiowio coś padnie, co w tedy ? Kiedyś swojego czasu pokazało się oprogramowanie do stacji 2din PIONEER które miało
    poprawiać działanie GPS- w efekcie zanikały funkcjie przycisków i przestawał działać panel dotykowy, niestety po odesłaniu serwis informował że system został zmodyfikowany a powstała na skutek tego usterka nie może być objęta warunkami
    gwarancji jak w takim razie wygląda sprawa w stacjach GMS-a ?

    Pozdrawiam.





    Witam Serdecznie.


    @MichałDSP
    O żadnych podróbkach niema mowy, są to coraz niższej jakości wymysły konkurencji,
    Natomiast odnośnie oprogramowania w okresie gwarancyjnym tak jak w samochodzie nie zalecamy eksperymentów.



    Uprzejmie informujemy, że cały temat został założony przez konkurencję.
    Osoby które opisują tu problemy z serwisem nigdy do nas urządzeń nie odsyłały ,
    Jeden z opisujących swoje usterki był zapraszany kilka razy w wygodnym dla siebie terminie do lokalnego serwisu , próby były ponawiane wielokrotnie, z czystej ciekawości chcieliśmy sprawdzić czy takie usterki faktycznie występują w jego urządzeniu , zaprzyjaźniona firma zgodziła się dojechać do jego domu w ustalonym dogodnym terminie także się na to nie zgodził i nie chciał udostępnić urządzenia aby zweryfikować to co opisuje. W temacie ciągle pojawia się dezinformacje, mieszane są modele urządzeń z funkcjami zupełnie innych urządzeń, między tym ciągle powtarzane jest sformułowanie że jest zły serwis, Osoby które piszą że jest coś nie tak z serwisem a nigdy do nas nie odesłały urządzenia ani też nie mieliśmy z nimi żadnego kontaktu nie chciały przesłać skanu dowodu zakupu ani też skanu karty gwarancyjnej, jeden z prowokatorów który dzwoniąc do siedziby naszej firmy został poproszony
    o przedstawienie dowodu zakupu lub karty gwarancyjnej na której znajduje się nr. seryjny urządzenia odkładał słuchawkę po czym za kilka minut pojawiały się wpisy na forum jaki to Audiopol ma słaby serwis i jaka to firma i jak on walczy z serwisem, mimo że nie wysyłał do nas urządzenia.
    Cały temat jest bardzo dyskretnie prowadzony przez osoby których celem jest ciągłe forsowanie nieprawdziwych stwierdzeń, opisywanie jakiś usterek, generalnie jest to mamrotanie konkurencji z którego nic nie wynika.Przestrzegamy także przed pobieraniem jakichkolwiek plików zmieszczonych w internecie przez użytkowników , pobieranie instalowanie tego oprogramowania to ingerencja w urządzenie. Cały temat ciągnie się od dwóch lat i jest pozycjonowany aby przeciętny użytkownik który wpisze w wyszukiwarkę opinię o GMS , zobaczył na pierwszych wynikach temat na forum i wpisy jakże to poszkodowanych osób przez serwis , wpisy osób opisujących walkę z serwisem a nigdy nie odsyłali do nas urządzenia , i nie mieliśmy z nimi kontaktu.
    Celem takiego działania jest stworzenie wrażenia że coś jest nie tak, a przeciętna zainteresowana osoba zakupem urządzenia po wpisaniu w wyszukiwarkę hasła opinie o GMS znajdzie forum gdzie przyjaźni towarzysze konkurencji z wielką pomocą opisują swoją walkę z serwisem nie mając z nim żadnego kontaktu. Generalnie zgadzam się że to walka z serwisem i z firmą Audiopol ( ale na innej płaszczyźnie) to jest prawda, osoby które generują te wpisy i tworzą ten temat ,przedstawiają się jako przyjaciele firmy Audiopol i osoby które chcą pomóc .
    Temat ten jest także cały czas używany przez konkurencję która straszy potencjalnych klientów, używając jako argumentu wpisów na forum.



    Chcielibyśmy także poinformować , że produkty GMS wytwarzane są przez koncern który produkuje dla takich marek światowych jak:
    Pioneer , Blaupunkt, Kenwood,Morel. Każde urządzenie posiada dwu letnią gwarancję którą zapewnia importer firma Audiopol Matla Corporation w siedzibą w Kielcach. Firma Audiopol to firma o tradycjach rodzinnych i istnieje 31 lat ,
    w ubiegłym roku obchodziliśmy trzydziestolecie firmy , oraz sprzedaż 15 tysięcy urządzeń, produkty sprzedawane są także na rynkach Ukrainy, Litwy, Łotwy, Czech, Słowacji, Chorwacji i Włoch. W chwili obecnej wprowadzamy całą gamę nowych zaawansowanych technologicznie urządzeń, które cieszą się dużą popularnością , te same urządzenia sprzedawane są pod innymi markami jak np. znany włoski Phonocar czy Macrom

    GMS
    Stacje 2 din GMS jaką kupić ?


    PHONOCAR
    Stacje 2 din GMS jaką kupić ?
  • #213
    .sikor.
    Poziom 10  
    BishopKG napisał:
    .
    Problem polega na tym że radyjko ze swoimi ustawieniami głośności kontroluje z góry określone procesy dokładnie mówiąc radyjkowa nakładka na windowsa której to używamy. Automapa nie jest przypisana do żadnego z nich a więc kontrola głośności nie działa w sumie też to trochę dziwne.
    Wystarczy aby proces nazywał się tak jak określony proces w ustawieniach głośności a więc MobileNavigator.exe
    Mówiąc prosto należy po zainstalowaniu automapy zmienić nawę pliku wykonywalnego na karcie na MobileNavigator.exe i wskazać ten plik w ustawieniach ścieżki nawigacji.
    Ustawiamy w samej automapie dźwięk na 100 % a w panelu radia na np 8 i jest wszystko oki
    Po tym działa nam kontrola dźwięku w panelu od cała mega problem. Nie wiem czemu to tak ukrywana sprawa chyba po to aby serwisy zarabiały więcej kasy.
    Działa na modelu 6321 smart


    A mógłbyś opisać szczegółowo krok po kroku co zrobiłeś....?

    Ja też posiadam 6321, u mnie w automapie ten plik nazywa się:

    NAVI_PATH=\Storage Card\AutoMapa EU\AutoMapa EU.exe

    nie miałem nigdy do czynienia Windowsem i ciężko mi zrozumieć twoją podpowiedź.

    Z góry dzięki :D
  • #214
    wieslaw200
    Poziom 12  
    W modelu 6401 nie ma takich problemów.
    W auto mapa mam ustawioną głośność na około 60 procent, w ustawieniach dźwięku radio i multimedia mam ustawione na 12(max), a potem głośność to już sobie ustawiam pokrętłem. Ja miałem taki problem że auto mapa za głośno dawała komunikaty dlatego mam ją przyciszoną.
  • #215
    samos
    Poziom 10  
    Co do ścieżki AutoMapy, to proponuję w menu radia ustawić ścieżkę do pliku mobilenavigator.exe w katalogu mobilenavigator... Po tej operacji głośnośc powinna dać sie ustawić również w menu radia ...
  • #216
    .sikor.
    Poziom 10  
    samos napisał:
    Co do ścieżki AutoMapy, to proponuję w menu radia ustawić ścieżkę do pliku mobilenavigator.exe w katalogu mobilenavigator... Po tej operacji głośnośc powinna dać sie ustawić również w menu radia ...


    Tylko że w menu radia nie mam takiej ścieżki,

    są tylko Automapa EU.exe, wceAm.exe, oraz wcealm.exe
    :|

    Chyba że szukam nie tam gdzie trzeba
  • PCBway
  • #217
    samos
    Poziom 10  
    Każda nowa instalacja AutoMapy z profilem GMS (do wyboru podczas instalacji) tworzy na karcie pamięci dwa katalogi: Automapa oraz MobileNavigator, to o tym katalogu wspomniałem wcześniej
  • #218
    Audiopol serwis1
    Poziom 11  
    Uruchomienie GPS polega na ustawieniu ścieżki jak w każdym urządzeniu z mapą ,
    oraz naciśnięciu ikony GPS na ekranie urządzenia, jest to opisane zarówno w instrukcji obsługi jak i w opakowaniu z AutoMapą.

    Przy okazji w internecie zamieszczone są filmy z porównaniem działania GMS 6401 ( model 2015)


    https://www.youtube.com/watch?v=Q8f4ZTPD2k0
  • #219
    kowalsio
    Poziom 1  
    Opiszę to tak

    Zalety. Cena.
    Ładne wzornictwo.
    Szybki start stacji.
    Szybka praca nawigacji.
    Przyzwoite odtwarzanie płyt i mp3 - mam tu na myśli dźwięk, choć 4 liter pod plecami nie urywa.

    Wady
    Błędy w oprogramowaniu np. zamienione On z Off dla ustawień alternatywnych nadajników dla stacji na granicy zasięgu, co na początku dezorientuje, zanim sukcesywnym rozpoznaniem użytkownik się połapie, że jest na odwrót. Na początku wygląda tak, jakby radio słabo łapało większość stacji radiowych.

    Przy odtwarzaniu mp3 z pendrive "obcina" pierwsza sekundę każdego utworu/pliku.

    I najgorsza rzecz. Tragiczny zestaw bluetooth i zaporowa "obsługa klienta" ze strony dystrybutora i jego niby serwisu.
    Słaby mikrofon. Kiepska słyszalność kierowcy u rozmówcy po drugiej stronie. Tu pomógł zakup lepszego zamiennika -od dystrybutora.
    Co do reszty zestawu. To kuriozum ale takie maleństwo zakładane na daszek przeciwsłoneczny, choć ma cichszy głośniczek, to jest lepsze jakościowo dźwiękiem niż ta stacja. Czuję się bezradny w argumentacji z dystrybutorem z Kielc.

    To co dyskwalifikuje u mnie ten zestaw.
    Przetestowane na kilku różnych modelach telefonów. Dla wszystkich telefonów występuje ta sama metaliczność dźwięku w głośnikach. W dłuższej kilkuminutowej rozmowie staje się to dość uciążliwe. Osobę dzwoniącą do samochodu słychać jak robota, w tragicznym samplingu. Czy to taka „uroda” tej stacji? Dopowiem jeszcze, że nie ma takiego efektu przy opcji: Odtwarzanie muzyki przez Bluetooth. Całkiem sensownie jakościowo "przechodzi" dźwięk plików muzycznych mp3 z telefonu do stacji ku mojemu miłemu zaskoczeniu. Problem koszmarnej metaliczności (a tym samym jakości) głosu rozmówcy po drugiej stronie telefonu (ja słucham), bardzo uciążliwy, występuje wyłącznie dla klasycznego BT w połączeniach telefonicznych. Moim zdaniem coś tu jest zatem nie tak. Ale żadnych ustawień do tego nie wypatrzyłem w menu. Dystrybutor i jego serwis umywają ręce dając kuriozalne argumentacje w stylu: układy przetwornikowe Nokii to to nie są, wszystko jest w porządku, układy przetwornikowe są wysokiej jakości etc. A wystarczy po prostu przyznać, że w tym zestawie za taka cenę po prostu tak ma być.
    Brak wsparcia ze strony serwisu dystrubutora, zadufanie panów dystrybutorów "w wysoką jakość" produktu. Wykosztowałem się jedynie na wysyłkę w tę i spowrotem stacji do Kielc a serwis dystrybutora jedynie udał, że ją "sprawdził".
  • #220
    wieslaw200
    Poziom 12  
    kowalsio napisał:
    Opiszę to tak

    Zalety. Cena.
    Ładne wzornictwo.
    Szybki start stacji.
    Szybka praca nawigacji.
    Przyzwoite odtwarzanie płyt i mp3 - mam tu na myśli dźwięk, choć 4 liter pod plecami nie urywa.

    Wady
    Błędy w oprogramowaniu np. zamienione On z Off dla ustawień alternatywnych nadajników dla stacji na granicy zasięgu, co na początku dezorientuje, zanim sukcesywnym rozpoznaniem użytkownik się połapie, że jest na odwrót. Na początku wygląda tak, jakby radio słabo łapało większość stacji radiowych.

    Przy odtwarzaniu mp3 z pendrive "obcina" pierwsza sekundę każdego utworu/pliku.

    I najgorsza rzecz. Tragiczny zestaw bluetooth i zaporowa "obsługa klienta" ze strony dystrybutora i jego niby serwisu.
    Słaby mikrofon. Kiepska słyszalność kierowcy u rozmówcy po drugiej stronie. Tu pomógł zakup lepszego zamiennika -od dystrybutora.
    Co do reszty zestawu. To kuriozum ale takie maleństwo zakładane na daszek przeciwsłoneczny, choć ma cichszy głośniczek, to jest lepsze jakościowo dźwiękiem niż ta stacja. Czuję się bezradny w argumentacji z dystrybutorem z Kielc.

    To co dyskwalifikuje u mnie ten zestaw.
    Przetestowane na kilku różnych modelach telefonów. Dla wszystkich telefonów występuje ta sama metaliczność dźwięku w głośnikach. W dłuższej kilkuminutowej rozmowie staje się to dość uciążliwe. Osobę dzwoniącą do samochodu słychać jak robota, w tragicznym samplingu. Czy to taka „uroda” tej stacji? Dopowiem jeszcze, że nie ma takiego efektu przy opcji: Odtwarzanie muzyki przez Bluetooth. Całkiem sensownie jakościowo "przechodzi" dźwięk plików muzycznych mp3 z telefonu do stacji ku mojemu miłemu zaskoczeniu. Problem koszmarnej metaliczności (a tym samym jakości) głosu rozmówcy po drugiej stronie telefonu (ja słucham), bardzo uciążliwy, występuje wyłącznie dla klasycznego BT w połączeniach telefonicznych. Moim zdaniem coś tu jest zatem nie tak. Ale żadnych ustawień do tego nie wypatrzyłem w menu. Dystrybutor i jego serwis umywają ręce dając kuriozalne argumentacje w stylu: układy przetwornikowe Nokii to to nie są, wszystko jest w porządku, układy przetwornikowe są wysokiej jakości etc. A wystarczy po prostu przyznać, że w tym zestawie za taka cenę po prostu tak ma być.
    Brak wsparcia ze strony serwisu dystrubutora, zadufanie panów dystrybutorów "w wysoką jakość" produktu. Wykosztowałem się jedynie na wysyłkę w tę i spowrotem stacji do Kielc a serwis dystrybutora jedynie udał, że ją "sprawdził".



    Nie zgodzę się z tobą. Z wyżej wymienionych problemów, nie zauważyłem u siebie żadnego, nie ucina mp3, nie mam problemu z mikrofonem, mikrofon mam przyklejony z lewej strony do szyby czołowej w samym rogu w Peugeot 308.
  • #221
    hans127
    Poziom 17  
    GMS6321 - wszystko śmiga idealnie. Jakość dźwięku zarówno na nośnikach jak i na FM bardzo dobra. Parowanie z telefonem oraz rozmowy działają idealnie na LG L6.
  • #222
    LwiaNerka
    Poziom 2  
    co do metalicznego pogłosu przy słuchaniu osób, z którymi się rozmawia przez zestaw to potwierdzam, że też to u mnie występuje (GMS 6401).
    Ale ja mam inny problem.
    Prawidłowo paruję telefon z zestawem, ściągam kontakty (w telefonie pojawia się opcja, że GMS ma udostępnioną książkę i dziennik), w zestawie w książce telefonicznej są wszystkie kontakty zsynchronizowane, ale jak ktoś do mnie dzwoni, to nie pojawia się jego numer i nazwa tylko "unknown number", zaś jak ja do kogoś dzwonię, to w ogóle się nie wyświetla numer, na który dzwonię.
    Próbowałem na dwóch telefonach jeden z androidem 5.1, jeden z 4.2 i jest to samo. Działa zestaw tylko ze starym telefonem na andku 2.3 (prawidłowo wyświetla się, kto dzwoni). Wie ktoś, co może być przyczyną i jak to naprawić?
  • #223
    LwiaNerka
    Poziom 2  
    co do poprzedniego postu okazuje się, że stacja nie wyświetla w ogóle kontaktów, jeśli są poprzedzone prefiksem +48.
    Zmieniłem wszystkie kontakty na takie bez prefiksu i wówczas jak ja dzwonię, to na stacji wyświetla się nazwa i numer kontaktu. Ale jak ktoś do mnie dzwoni, to ciągle jest unknown number. Nawet jeśli dzwoni do mnie ktoś z książki telefonicznej to i tak wyświetla się na telefonie z prefiksem, więc automatycznie nie wyświetla się na stacji.
    Wie ktoś jak to poprawić? Ewentualnie gdzie w opcjach telefonu czy konta abonenckiego (play) wyłączyć wyświetlanie prefiksu?
  • #224
    ric0
    Poziom 2  
    samos napisał:
    W związku z powtarzającymi się pytaniami jak odpalić AutoMapę ze slotu SD, a nie "Map" w stacji opartej na WinCE, napisałem mały tutorial ...

    Na prośbę pewnej firmy, której nazwę nie przytoczę, informuję, że ten tutorial nie jest skierowany do użytkowników konkretnego modelu, aby uniknąć posądzania mnie o wrogą działalność.

    Całość opiera się o bezpłatne narzędzie MortScript, służące tworzeniu prostych skryptów...

    Czy zadziała na Twoim modelu? Musisz sprawdzić... Ważne sprawa: pewnie stracisz gwarancję...

    Na pendrive sformatowanego w FAT32 skopiuj dwa dołączone do tego posta foldery, podłącz go do przodu bądź tyłu radia)

    Aby zobaczyć pulpit WinCE w naszej stacji, wchodzimy w "ustawienia", następnie klikamy po kolei : 'czas', 'głośność', 'czas', 'głośność, 'czas', 'głośność'. Powinien odpalić się pulpit WinCE...

    Cokolwiek zrobisz od tej pory, jest Twoim i tylko Twoim ewentualnie problemem. To, że u mnie ten mod zadziałał, nie znaczy, że na 100% zadziała u Ciebie... Możesz skończyć z martwym radiem...

    Proponuję najpierw "oswoić się" z obsługą WinCE (opcja kopiowania dostępna jest po dłuższym przytrzymaniu danego elementu- najwygodniej jest użyć jakiegoś rysika z palmtopa, choć i wykałaczka będzie ok :) )

    1. Zrób kopię folderu "APP Disk" oraz "BT Disk" najlepiej na pendrive ("HCD0 USB Hard Disk" lub "HCD1 USB Hard Disk")
    Teraz zabawa na otwartym sercu :) Te zmiany dokonujesz na samym radiu...
    2. W folderze "APP Disk\CE4E" zmień nazwę pliku CE4E01.exe na CE4E01a.exe
    3. Skopiuj do folderu "APP Disk\CE4E" pliki z mojego folderu "1"
    4. Skopiuj do folderu "APP Disk" pliki z mojego folderu "2" (w "APP Disk" będą po tym zabiegu dwa foldery: "CE4E" oraz "Mort")
    5. W zasadzie to koniec... Mógłbyś wyłączyć radio, włożyć kartę SD z legalną oczywiście Automapą do slotu SD i cieszyć się nią (oczywiście po ustawieniu ścieżki GPS w ustawieniach radia na plik MobileNavigator)ale ... AutoMapa będzie niemiłosiernie krzyczeć, nic nie da regulacja głośności...
    6. Musisz wyedytować plik "BT Disk\FYSave\Setting.ini" i zmienić linijkę :
    NAVI_PATH=\Storage Card\MobileNavigator\MobileNavigator.exe
    na: NAVI_PATH=\Storage Card2\MobileNavigator\MobileNavigator.exe
    teraz powinno wszystko grać :)

    Od tej pory radziłbym używać karty SD tylko i wyłącznie do AutoMapy...


    witam, jesli komus naprawde przestanie dzialac przedni slot z mapa w radyjku sposob samosa dziala jak najbardziej , ja u mnie odpalilem mape z tylniego usb i nie musialem wysylac radyjka na gwaramcje ze ktora bym zaplacil pieniadze
  • #225
    samos
    Poziom 10  
    Czy ktoś mógłby mi pomóc w zdobyciu kopii kluczy rejestru Windows z w pełni działającego GMS6321? Prosze o PW.
  • #226
    Audiopol serwis1
    Poziom 11  
    Od co najmniej kilku stron opisywany jest wielki problem uruchomienia nawigacji,


    Uruchomienie nawigacji odbywa się poprzez naciśnięcie ikony GPS :)

    oraz wybranie ścieżki podanej w instrukcji,- jak w każdym urządzeniu z mapą,


    Chyba że stosowane jest pirackie oprogramowanie i niema tam właściwej ścieżki , tak często bywa .


    Uprzejmie informujemy, że cały temat został założony przez konkurencję.
    Osoby które opisują tu problemy z serwisem nigdy do nas urządzeń nie odsyłały ,
    Jeden z opisujących swoje usterki był zapraszany kilka razy w wygodnym dla siebie terminie do lokalnego serwisu , próby były ponawiane wielokrotnie, z czystej ciekawości chcieliśmy sprawdzić czy takie usterki faktycznie występują w jego urządzeniu , zaprzyjaźniona firma zgodziła się dojechać do jego domu w ustalonym dogodnym terminie także się na to nie zgodził i nie chciał udostępnić urządzenia aby zweryfikować to co opisuje. W temacie ciągle pojawia się dezinformacje, mieszane są modele urządzeń z funkcjami zupełnie innych urządzeń, między tym ciągle powtarzane jest sformułowanie że jest zły serwis, Osoby które piszą że jest coś nie tak z serwisem a nigdy do nas nie odesłały urządzenia ani też nie mieliśmy z nimi żadnego kontaktu nie chciały przesłać skanu dowodu zakupu ani też skanu karty gwarancyjnej, jeden z prowokatorów który dzwoniąc do siedziby naszej firmy został poproszony
    o przedstawienie dowodu zakupu lub karty gwarancyjnej na której znajduje się nr. seryjny urządzenia odkładał słuchawkę po czym za kilka minut pojawiały się wpisy na forum jaki to Audiopol ma słaby serwis i jaka to firma i jak on walczy z serwisem, mimo że nie wysyłał do nas urządzenia.
    Cały temat jest bardzo dyskretnie prowadzony przez osoby których celem jest ciągłe forsowanie nieprawdziwych stwierdzeń, opisywanie jakiś usterek, generalnie jest to mamrotanie konkurencji z którego nic nie wynika.Przestrzegamy także przed pobieraniem jakichkolwiek plików zmieszczonych w internecie przez użytkowników , pobieranie instalowanie tego oprogramowania to ingerencja w urządzenie. Cały temat ciągnie się od dwóch lat i jest pozycjonowany aby przeciętny użytkownik który wpisze w wyszukiwarkę opinię o GMS , zobaczył na pierwszych wynikach temat na forum i wpisy jakże to poszkodowanych osób przez serwis , wpisy osób opisujących walkę z serwisem a nigdy nie odsyłali do nas urządzenia , i nie mieliśmy z nimi kontaktu.
    Celem takiego działania jest stworzenie wrażenia że coś jest nie tak, a przeciętna zainteresowana osoba zakupem urządzenia po wpisaniu w wyszukiwarkę hasła opinie o GMS znajdzie forum gdzie przyjaźni towarzysze konkurencji z wielką pomocą opisują swoją walkę z serwisem nie mając z nim żadnego kontaktu. Generalnie zgadzam się że to walka z serwisem i z firmą Audiopol ( ale na innej płaszczyźnie) to jest prawda, osoby które generują te wpisy i tworzą ten temat ,przedstawiają się jako przyjaciele firmy Audiopol i osoby które chcą pomóc .
    Temat ten jest także cały czas używany przez konkurencję która straszy potencjalnych klientów, używając jako argumentu wpisów na forum.
  • #227
    mechu
    Poziom 11  
    Problem braku wyświetlania kontaktów zgłosiłem tydzień temu.
    Serwis juz naprawił oprogramowanie - w poniedziałek będę testował.
    Co ciekawe ten sam błąd mam w fabrycznej stacji w yarisie ( rocznik 2015 stacja toyota touch 2) i tu nie ma co liczyć chyba na szybka naprawę z reszta ta fabryczna stacja to jakas pomyłka.

    Co do metalicznego głosu to nie zauważyłem ale jeszcze przyslucham się.
  • #228
    ric0
    Poziom 2  
    Audiopol serwis1 napisał:
    Od co najmniej kilku stron opisywany jest wielki problem uruchomienia nawigacji,


    Uruchomienie nawigacji odbywa się poprzez naciśnięcie ikony GPS :)

    oraz wybranie ścieżki podanej w instrukcji,- jak w każdym urządzeniu z mapą,


    Chyba że stosowane jest pirackie oprogramowanie i niema tam właściwej ścieżki , tak często bywa .


    Uprzejmie informujemy, że cały temat został założony przez konkurencję.
    Osoby które opisują tu problemy z serwisem nigdy do nas urządzeń nie odsyłały ,
    Jeden z opisujących swoje usterki był zapraszany kilka razy w wygodnym dla siebie terminie do lokalnego serwisu , próby były ponawiane wielokrotnie, z czystej ciekawości chcieliśmy sprawdzić czy takie usterki faktycznie występują w jego urządzeniu , zaprzyjaźniona firma zgodziła się dojechać do jego domu w ustalonym dogodnym terminie także się na to nie zgodził i nie chciał udostępnić urządzenia aby zweryfikować to co opisuje. W temacie ciągle pojawia się dezinformacje, mieszane są modele urządzeń z funkcjami zupełnie innych urządzeń, między tym ciągle powtarzane jest sformułowanie że jest zły serwis, Osoby które piszą że jest coś nie tak z serwisem a nigdy do nas nie odesłały urządzenia ani też nie mieliśmy z nimi żadnego kontaktu nie chciały przesłać skanu dowodu zakupu ani też skanu karty gwarancyjnej, jeden z prowokatorów który dzwoniąc do siedziby naszej firmy został poproszony
    o przedstawienie dowodu zakupu lub karty gwarancyjnej na której znajduje się nr. seryjny urządzenia odkładał słuchawkę po czym za kilka minut pojawiały się wpisy na forum jaki to Audiopol ma słaby serwis i jaka to firma i jak on walczy z serwisem, mimo że nie wysyłał do nas urządzenia.
    Cały temat jest bardzo dyskretnie prowadzony przez osoby których celem jest ciągłe forsowanie nieprawdziwych stwierdzeń, opisywanie jakiś usterek, generalnie jest to mamrotanie konkurencji z którego nic nie wynika.Przestrzegamy także przed pobieraniem jakichkolwiek plików zmieszczonych w internecie przez użytkowników , pobieranie instalowanie tego oprogramowania to ingerencja w urządzenie. Cały temat ciągnie się od dwóch lat i jest pozycjonowany aby przeciętny użytkownik który wpisze w wyszukiwarkę opinię o GMS , zobaczył na pierwszych wynikach temat na forum i wpisy jakże to poszkodowanych osób przez serwis , wpisy osób opisujących walkę z serwisem a nigdy nie odsyłali do nas urządzenia , i nie mieliśmy z nimi kontaktu.
    Celem takiego działania jest stworzenie wrażenia że coś jest nie tak, a przeciętna zainteresowana osoba zakupem urządzenia po wpisaniu w wyszukiwarkę hasła opinie o GMS znajdzie forum gdzie przyjaźni towarzysze konkurencji z wielką pomocą opisują swoją walkę z serwisem nie mając z nim żadnego kontaktu. Generalnie zgadzam się że to walka z serwisem i z firmą Audiopol ( ale na innej płaszczyźnie) to jest prawda, osoby które generują te wpisy i tworzą ten temat ,przedstawiają się jako przyjaciele firmy Audiopol i osoby które chcą pomóc .
    Temat ten jest także cały czas używany przez konkurencję która straszy potencjalnych klientów, używając jako argumentu wpisów na forum.


    A wy ciagle to samo , ze ludzie pisza tu to konkurencja, heh ciekawe wogole jaka , tu wypowiadaja sie ludzie uzytkownicy radi gms, i prawda jest taka ze wasz serwis nie jest w stanie pomoc , na maile odpisuje po tygodniu , i odpisuja to osoby nie majac wogole pojacia o co chodzi w problemie, ich odpowiedz- prosze odeslac urzadzenie , ale tylko po to zebyscie zarobili dodatkowa kase , a mianowicie chodzi o to ze ludziom blokuje sie slot sd na nawigacje , czesty problem tych radi , znajomy odeslal wam gms 6321 wraz z ( orginalna automapa), i zmieliliscie oprogramowanie za 50zl , do tego musial zaplacic za przesylke w dwie strony ok. 40zl , to ja sie pytam jesli urzadzenie jest na gwarancji to czemu trzeba pokrywac takie koszty , to jakies nieporozumienie , oczywiscie po wgraniu oprogramowania , slot juz dziala , ale moglibyscie aktualizowac oprogramowanie by uzytkownik sam sobie to zaktualizowal ale nie lepiej zarabiac kase na uzytkownikach gdzie i tak wydali 1000-1700zl na radyjko . Nie dziwie sie ze ludzie nie chca wysylac wam urzadzenia , u mnie w hondzie musze zdjac caly kokpit , ok 1 godz roboty .
  • #229
    mechu
    Poziom 11  
    ric0 napisał:
    Nie dziwie sie ze ludzie nie chca wysylac wam urzadzenia , u mnie w hondzie musze zdjac caly kokpit , ok 1 godz roboty .


    Przeciez nie musisz odsylac - udajesz sie tam gdzie kupiles i jesli oni to montowali to takze nie obchodzą cie koszty demontazu / montazu.
    Tak działa rekojmia / gwarancja.
  • #230
    ric0
    Poziom 2  
    mechu napisał:
    ric0 napisał:
    Nie dziwie sie ze ludzie nie chca wysylac wam urzadzenia , u mnie w hondzie musze zdjac caly kokpit , ok 1 godz roboty .


    Przeciez nie musisz odsylac - udajesz sie tam gdzie kupiles i jesli oni to montowali to takze nie obchodzą cie koszty demontazu / montazu.
    Tak działa rekojmia / gwarancja.

    radio kupilem z allegro , gdzies tam z polski , i nikomu nie dawalem montowac , wszystko sam montowalem
  • #231
    samos
    Poziom 10  
    Czy tak ciężko byłoby udostępnić przez firmę Audiopol oprogramowanie do samodzielnej aktualizacji? Radia w ich mniemaniu są ich i tylko ich własnością. Kiedy ktoś im mówi, że padł slot map - kaska sama pcha się w łapki- kolejny klient zmuszony jest rozbebeszyć pół auta i łaskawie czekać na "ekspertyzę". Czemu kupując telefon, wideorejestrator, komputer z zainstalowanym systemem użytkownik może liczyc na bezpłatne aktualizacje oprogramowania po błędach zgłaszanych przez użytkowników. Procedura o dziwo nie polega na odsyłaniu sprzętu do serwisu, tylko niech sobie "specjaliści" z Audiopol wyobrażą - użytkownik sam ściąga łatkę, czy pełne oprogramowanie i je instaluje !!! Woooow, XXI wiek, internet ...
    Więc pytam: Jeśli wiele usterek można naprawić programowo, czemu serwis Audiopol nie udostępnia oprogramowania do aktualizowania ich stacji bezpośrednio u użytkownika, przez niego samego (tylko prosze nie mówić tutaj o dbaniu o dobro użytkownika czy sprzętu - każda aktualizacja zaczyna sie od wyrażenia zgody na ewentualne konsekwencje z niej płynące) ??? Proszę "specjalistę" z Audiopol o racjonalną odpowiedź.
    Jeden z kolegów pisze, że Audiopol wgrał mu nowe oprogramowanie korygujace błąd z nie wyświetlaniem kontaktów... Brawo, tylko co z resztą użytkowników? Każdy z nas ma oddawać swoja stację na odpłatne wgranie tej łatki?
  • #232
    .sikor.
    Poziom 10  
    samos napisał:
    Każda nowa instalacja AutoMapy z profilem GMS (do wyboru podczas instalacji) tworzy na karcie pamięci dwa katalogi: Automapa oraz MobileNavigator, to o tym katalogu wspomniałem wcześniej


    Odinstalowałem i zainstalowałem jeszcze raz, i wszystko śmiga. Katalog MobileNavigator jest. Musiałem podczas zabawy pokasować to i tamto :D

    Dzięki samos piwko się należy
  • #233
    mechu
    Poziom 11  
    Aktualizacja wgrana - działa już bez problemu.

    Co do metalicznego glosu to np po podłączeniu starego Sony-ericsson rzeczywiscie dzwiek jakby metaliczny ale normalnie zrozumiały, komfortowo sie rozmawia.
    Po podłączeniu Samsunga galaxy ace 3 - dzwiek czystszy ale ogromnej roznicy nie ma.
  • #234
    zdunek-19
    Poziom 2  
    Witam.
    Mam pewien problem a to już zaczyna mnie lekko drażnić.
    Posiadam GMS 6321 I-SMART. Za każdym razem jak włączę gps zmienia mi się godzina i to dokładnie +6 h do przodu nastepnie znowu zmienię na poprawną i dalej po jakimś czasie wyskakuje ta nieprawidłowa. Wyłączałem w automapie synchronizacje i dalej to samo. Podejrzewam,ze jest to strefa czasowa chin ale z poziomu radia nie mam możliwości tego sprawdzenia. Poratujcie jak naprawić. Dodam,ze pisałem @ do importera i cisza....
  • #235
    samos
    Poziom 10  
    Zdunek, przecież "importer" czyli GMS, to firma rodzinna (jak sami się określają), a z rodziną... najlepiej wychodzi się na zdjęciu... Co do strefy czasowej, to problem wcale nie jest nowy, ale bagatelizowany od dawna. Moja recepta: odpal pulpit WinCE i recznie zmień strefę czasową w zegarku (sposób wejścia na plupit masz opisany odrobinkę wczesniej). Na chwilkę to wystarczy. Po pewnym czasie chińska strefa czasowa wraca i powtarzasz zabieg... Pewniejszy jest sposób ze zmianami w rejestrze, ale za to GMS moga Cię powiesic za pewną część ciała. Najlepiej oddaj im radio na odpłatne zainstalowanie najnowszej wersji WinCE (jeśli takowa jest)- przynajmniej oni będą zadowoleni. Oprogramowanie raczej nie udostępnią - bo po co?
  • #236
    zdunek-19
    Poziom 2  
    Samos zrobilem tak jak napisales ale ale, ustawilem godzine i strefe +1warszawa zatwierdzilem ,uruchomilem radyjko od nowa no i ni w pic ni w cyc. Dalej to samo. Znowu przeszedlem do wince ponowilem sprawe i dalej to samo.
    Na to wychodzi, ze nic z tym sie nie zrobi a szkoda.
    Ps. Powiesze sobie zegarek wskazowkowy kolo radia i bedzie lepiej chodzil haha
  • #237
    mechu
    Poziom 11  
    A kiedy kupowałeś stacje?
    Ten błąd był w stacjach z softem z przed roku.
  • #238
    michałDSP
    Poziom 11  
    Ostatnio miałem okazję montować stację : PIONEER MVH-AV170 w cenie 799zł ,
    takiego badziewia to dawno nie widziałem i nie sądziłęm że Pioneer takie coś wypuści na rynek,
    Matryca o rozdzielczości 400x 300 pixeli, najpierw myślałem że ekran jest tłusty i czymś ubrudzony , ale patrzę i nie wierzę ,
    matryca na etapie urządzeń z przed 5 lat, totalne mleko, kolory może 4 bitowe,
    brak wejść SD, plastikowy trzeszczący panel i brak gałki, jakość dźwięku na poziomie Peiyinga.
    No i bark odtwarzania wielu formatów, wsadzam pendrive z filmami pobiera , pobiera ,
    po 30 sek wisi...
  • #239
    zdunek-19
    Poziom 2  
    mechu radio kupowalem jakies miesiac temu. Nr sofra nie pamietam,pozniej sprawdze i napisze ale wydaje mi sie,ze mam aktualne bo mam mozliwosc zmiany loga startowego radyjka aczkolwiek moge sie mylic. Wczoraj pojezdzilem troche na automapie z wlaczona synchronizacja i wszelkie wskazania dotyczace czasu startu trasy i czasu dojazdu do celu byl prawidlowy a po wyjsciu do menu radia juz ten czas byl przestawiony ze hoho bo ponad 6 h do przodu
  • #240
    niunio13
    Poziom 1  
    [quote="zdunek-19"]Samos zrobilem tak jak napisales ale ale, ustawilem godzine i strefe +1warszawa zatwierdzilem ,uruchomilem radyjko od nowa no i ni w pic ni w cyc. Dalej to samo. Znowu przeszedlem do wince ponowilem sprawe i dalej to samo.
    Na to wychodzi, ze nic z tym sie nie zrobi a szkoda.
    Ps. Powiesze sobie zegarek wskazowkowy kolo radia i bedzie lepiej chodzil haha[/quote
    xxxxxxxxxxxxxxxx
    Z tym zegarem to poradziłem sobie skryptem mortscripta.
    Podmiana pliku ce4e01.exe na exe mortscripta, który uruchamia tego pierwszego o zmienionej nazwie (u mnie ce4e01a.exe) i dodatkowo parę linijek ze zmiana wpisów w rejestrze w sekcji timezoneinformation. Taka sklejka z dwóch forum. Sądze., że ten chiński czas to na trwałe wpisane w radio.

    Dodano po 33 [minuty]:

    Run ("\APP Disk\CE4E\CE4E01a.exe")
    Sleep (10000)

    RegWriteBinary ("HKLM","Time","TimeZoneInformation","c4ffffff430065006e007400720061006c0020004500750072006f007000650061006e0020005300740061006e0064006100720064002000540069006d0065000000000000000a0000000500030000000000000000000000430065006e007400720061006c0020004500750072006f007000650061006e0020004400610079006c0069006700680074002000540069006d0065000000000000000300000005000200000000000000c4ffffff")
    RegWriteString ("HKLM","Time Zones","Default","Central European Standard Time")
    RegWriteDWord ("HKLM","ControlPanel","PanelState","00060100")
    RegWriteDWord ("HKLM","nls\overrides", "LCID", "00000415")
    RegWriteDWord ("HKLM","SOFTWARE\Microsoft\Clock","AutoDST","00000001")
    Run ("\Windows\ctlpnl.exe","cplmain.cpl,13")
    WaitFor ("Date/Time Properties",5000)
    SendTab ("Date/Time Properties")
    SendTab ("Date/Time Properties")
    SendDown ("Date/Time Properties")
    SendUp ("Date/Time Properties")
    SendCR ("Date/Time Properties")