Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Konserwator Urządzeń Dźwigowych
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

silnik 2.0 TFSI wypadanie zapł - Prosze was bardzo o radę

30 Kwi 2017 17:56 6483 20
  • Poziom 4  
    silnik 2.0 tfsi wypadanie zapłonu cylinder 1 mechanicy wraz z serwisem rozkładają ręce fałszywe powietrze w komorze spalania auto cały czas chodzi na 3 gary dawka paliwa jest z kosmosu swiece nowe pochodzi z 10 min ok i znowu zalewa , cewki nowe , odma nowa , wtryski nowe , głowica z wałkami sprawdzona wyczyszczona z nagaru zawory dotarte czujniki posprawdzane tak twierdzą ponieważ nie wywala żadnego błędu czujnika kompresja wszędzie równa rozrząd sprawdzony jest idealnie fazator ok. teraz chcą rozbierać silnik tylko nie wiem po co jak z kompresją jest wszystko dobrze a wiadomo jakie to koszty w servisie audi sami nie wiedzą czego szukać ja juz myslę ze moze wałek jakas krzywka lub sterownik nie mam już sił do tego samochodu proszę o jakiekolwiek podpowiedzi dodam jeszcze ze cisnienie paliwa jest też dobre fakt ze nie był wymieniany filter paliwa od nowosci tylko czy to ma jakiś wpływ jak z cisnieniem jest ok :(
  • Konserwator Urządzeń Dźwigowych
  • Admin grupy Samochody
    A co w parametrach jak występuje usterka?
    Temperatury, ciśnienie paliwa, czas wtrysku?
    Bez urazy, proponuję zabrać auto z serwisu i poszukać kogoś polecanego w okolicy.
    Serwisy nie mają wiedzy tej którą posiadają warsztaty specjalizujące się w danej marce.
  • Konserwator Urządzeń Dźwigowych
  • Poziom 20  
    czujniki nie oszukują? przepływomierz dobrze mierzy? przewody od odpowietrzenia te plastikowe rurki nie popękane? katalizator drożny?
  • Poziom 22  
    Ostatnio miałem podobny problem tylko na 4 cylindrze okazaly się klapy w kolektorze ssącm .
  • Poziom 4  
    Powiem tak ciśnienie paliwa sprawdzili że niby jest ok czas wtrysku nic takiego chyba nie robili a przynajmniej nie mówili czujniki niby ok ale sugerują się tym że nie ma błędu na kompie korektor ssący dwa razy ściągali nie wiem co z katalizatorem rurek tez chyba nie sprawdzali najgorsze jest to że jak nowe świece albo się wyczyścić to potrafi być ok nawet do 20 minut ale jak zaleje to kaplica świece czarne okopcone wszystkie 4 nie tylko jedna na tym danym cylindrze panowie a może znacie jakiegoś dobrego fachowca bo już nie mam sił auto mam pół roku a jeździłem tylko miesiąc wszystko zaczęło się jak go przeciaglem 1 , 2 , 3 tak na maxa przez parę dni zaświecil się chekin potem epc czy coś takiego to jest audi a6 c7 2012 r 180 tys km
  • Poziom 31  
    Sprawdź czy na odłączonym czujniku temperatury silnika też zaleje świece.
  • Poziom 4  
    sprawdzę tylko dopiero jutro tj. wtorek jadę do serwisu i prawdopodobnie odbiorę auto oczywiście nie zrobione już 3 zakład który nie rozwiązał usterki 2x serwis Bosch i teraz serwis audi kalisz :(

    Dodano po 9 [godziny] 13 [minuty]:

    a zna Pan może jakiegoś specjalistę od audi silnik 2 0 tfsi ?
  • Poziom 17  
    Sprawdzic OSCYLOSKOPEM! sygnał na wtyczce wtryskiwacza niepracującego cylindra pin 1 i 2 względem masy oraz pracujacego cylindra jesli sie róznią znacznie uszkodzona sekcja sterownika silnika.
  • Poziom 4  
    wojekkk napisał:
    Sprawdzic OSCYLOSKOPEM! sygnał na wtyczce wtryskiwacza niepracującego cylindra pin 1 i 2 względem masy oraz pracujacego cylindra jesli sie róznią znacznie uszkodzona sekcja sterownika silnika.
    Dziekuje bardzo za podpowiedź jutro znaczy juz dzisiaj jade do serwisu i bede im to kazal zrobic tylko czy beda mieli oscyloskop :( a moze pan sie orientuję na temat jakiegoś dobrego fachowca bo nie chce nikogo obrażać ale tam gdzie mam auto to nie mają zbytniego pojęcia chociaż to serwis audi Mówię im że może bym wymienił kompa albo walki a oni możemy spróbować bo nie mają jak komputera sprawdzić :(
  • Poziom 17  
    Robię czasem przypadki beznadziejne dla znajomego mechanika stad wiem ze takie coś się zdarza w tych silnikach. Auto zalewa 1 cylinder, korekcje krótkoterminowe dawek są mocno na minusie wtedy. Pomiar oscyloskopem przez kogoś kto potrafi interpretować to co widzi na ekranie jednoznacznie pokaże czy stopnie wyjściowe sterownika silnika pracują ok czy też nie. Jeśli nie sterownik albo do naprawy albo wymiana na nowy/używany.
  • Poziom 4  
    wojekkk napisał:
    Robię czasem przypadki beznadziejne dla znajomego mechanika stad wiem ze takie coś się zdarza w tych silnikach. Auto zalewa 1 cylinder, korekcje krótkoterminowe dawek są mocno na minusie wtedy. Pomiar oscyloskopem przez kogoś kto potrafi interpretować to co widzi na ekranie jednoznacznie pokaże czy stopnie wyjściowe sterownika silnika pracują ok czy też nie. Jeśli nie sterownik albo do naprawy albo wymiana na nowy/używany.
    Wie Pan co właśnie byłem w serwisie przeczytałem im ta wiadomość co Pan napisał i nagle jakiegoś oświecenia dostali że tak zrobią bo też tak myśleli tylko czemu tego nie robili a dopiero po przeczytaniu im wiadomości :( jeśli coś więcej bede wiedział to odpisze bo w piątek mają odpowiedzieć narazie dziękuję i pozdrawiam :)
  • Poziom 4  
    [quote="fludi26"]
    wojekkk napisał:
    Robię czasem przypadki beznadziejne dla znajomego mechanika stad wiem ze takie coś się zdarza w tych silnikach. Auto zalewa 1 cylinder, korekcje krótkoterminowe dawek są mocno na minusie wtedy. Pomiar oscyloskopem przez kogoś kto potrafi interpretować to co widzi na ekranie jednoznacznie pokaże czy stopnie wyjściowe sterownika silnika pracują ok czy też nie. Jeśli nie sterownik albo do naprawy albo wymiana na nowy/używany.
    witam właśnie jadę z serwisu panowie powiedzieli że jest różnica na pierwszym cylindrze ja się pytam czy jakaś wielka jest ta różnica mówili że gdyby była wielka to w ogóle by Pan auta nie odpalił... czyli mam rozumieć że jednak ten sterownik będzie uszkodzony tak ?
  • Poziom 17  
    Niestety nie widząc przebiegów i nie stojąc przy aucie nic ciekawego się nie wypowiem ale samochód to nie rakieta kosmiczna żeby się tyle nad nią doktoryzować i narażać klienta na niepotrzebne koszta i wymianę losowych części... Swoja droga tłumaczenie bez sensu skoro wóz nie pracuje na 1 cylinder to mogłoby tam wgl czasu wtrysku nie być albo być ciągłe napięcie i dalej by na niego nie pracował a odpalał by na 3 pozostałe.
  • Poziom 4  
    wojekkk napisał:
    Niestety nie widząc przebiegów i nie stojąc przy aucie nic ciekawego się nie wypowiem ale samochód to nie rakieta kosmiczna żeby się tyle nad nią doktoryzować i narażać klienta na niepotrzebne koszta i wymianę losowych części... Swoja droga tłumaczenie bez sensu skoro wóz nie pracuje na 1 cylinder to mogłoby tam wgl czasu wtrysku nie być albo być ciągłe napięcie i dalej by na niego nie pracował a odpalał by na 3 pozostałe.

    witam. sterownik silnika sprawdzony był podmieniany i jednak to nie sterownik ale dzisiaj elektromechanik ściągnął wężyk czy to rurka z odmy co idzie do korektora ssacego i ją zaslepił auto chodzi i odpala też idealnie ale gdy tylko podłącza z powrotem robi się slyszalny gwizd na około 10 sekund i znowu tragedia zaczyna samochodem telepac :(
  • Specjalista grupy V.A.G.
    W serwisie jakieś 170 zł.
    Zazwyczaj jak się uszkodzi to jest błąd o lewym powietrzu.
    Zawór ma puszczać tylko w jedna strone a tam urywa się grzybek który robi za zaworek w środku i puszcza w obie strony.
  • Poziom 4  
    grala1 napisał:
    W serwisie jakieś 170 zł.
    Zazwyczaj jak się uszkodzi to jest błąd o lewym powietrzu.
    Zawór ma puszczać tylko w jedna strone a tam urywa się grzybek który robi za zaworek w środku i puszcza w obie strony.
    odma jest nowa oryginalna kupiona w serwisie ma tydzień nic nie pomogło koszt odmy 350 zł audi a6 c7 2.0 tfsi rocznik 2012/13
  • Poziom 4  
    wojekkk napisał:
    Niestety nie widząc przebiegów i nie stojąc przy aucie nic ciekawego się nie wypowiem ale samochód to nie rakieta kosmiczna żeby się tyle nad nią doktoryzować i narażać klienta na niepotrzebne koszta i wymianę losowych części... Swoja droga tłumaczenie bez sensu skoro wóz nie pracuje na 1 cylinder to mogłoby tam wgl czasu wtrysku nie być albo być ciągłe napięcie i dalej by na niego nie pracował a odpalał by na 3 pozostałe.
    Panowie nie znacie jakiegoś dobrego fachowca od Audi silnik 2.0 tfsi bo serwis audi rozkłada ręce tak że muszę kogoś znaleźć i już nie ważne jaki rejon Polski cały czas jest problem z lewym powietrzem jeśli odma jest podłączona normalnie auto chodzi tragicznie korka od wlewu oleju nie idzie oderwać jak już się oderwie na siłę auto się dusi i gaśnie potem nie idzie odpalić przez 5 min. gdy odme dołączę od kolektora ssacego i zaslepie kolektor ssący a wąż od odmy puszczę wolno auto chodzi niemal idealnie...

    Dodano po 1 [minuty]:

    Panowie nie znacie jakiegoś dobrego fachowca od Audi silnik 2.0 tfsi bo serwis audi rozkłada ręce tak że muszę kogoś znaleźć i już nie ważne jaki rejon Polski cały czas jest problem z lewym powietrzem jeśli odma jest podłączona normalnie auto chodzi tragicznie korka od wlewu oleju nie idzie oderwać jak już się oderwie na siłę auto się dusi i gaśnie potem nie idzie odpalić przez 5 min. gdy odme dołączę od kolektora ssacego i zaslepie kolektor ssący a wąż od odmy puszczę wolno auto chodzi niemal idealnie...
  • Poziom 1  
    Sprawdz zawór PCV koszt z uszczelką to ok 170 zł

    Dodano po 5 [minuty]:

    Przed wymianą odkręć korek wlewu oleju silnikowego jeśli zasysa powietrze to 100% PCVsilnik 2.0 TFSI wypadanie zapł - Prosze was bardzo o radę