logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zbudować domową radiostację krótkofalarską bez zezwoleń?

Jugernaut 27 Sie 2017 19:06 8322 36
REKLAMA
  • #1 16666621
    Jugernaut
    Poziom 10  
    Ocena: 20
    Witam.
    Bardzo proszę o doradzenie w kwestii radiotelefonów, mianowicie chodzi mi po głowie od dłuższego czasu łączność krótkofalarska. Złapałem bakcyla w tej kwestii, ale do rzeczy. Chciałbym stworzyć sobie w domu własną radiostację krótkofalarską, myślałem o takiej zbudowanej z samochodowego CB radia. Troszkę już o tym czytałem lecz nie znalazłem odpowiedzi co powinienem w tej sytuacji zrobić. Czytałem o różnych CB radiach samochodowych w domu, lecz sądzę że jest lepsze rozwiązanie. Dla tego wolałem zapytać ludzi którzy się na tym znają.

Jestem kompletnie zielony w tej kwestii i chciałbym się chociażby dowiedzieć.
    Jaka radiostacja, antena i inne tego typu sprawy (BEZ ZEZWOLEŃ) byłyby najlepszym rozwiązaniem? Proszę mi udzielić porady dotyczącej tego tematu. :)

Dziękuję i pozdrawiam
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 16666874
    SP5IT
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1664
    Krótkofalarska wyklucza "bez zezwoleń"
    Bez zezwolenia możesz sobie kupić PMR-kę lub CB.
    Instalacja anteny CB na dachu może wymagać pozwolenia właściciela i jeśli przekracza 3m wysokości również zgłoszenia w odpowiednim urzędzie.
    Michał
  • Pomocny post
    #3 16666895
    Rezystor240
    Poziom 42  
    Ocena: 1647
    SP5IT napisał:
    Krótkofalarska wyklucza "bez zezwoleń"
    Bez zezwolenia możesz sobie kupić PMR-kę lub CB.

Radiostację może sobie kupić, i nasłuchiwać do woli, to jest legalne.
    Co innego jeśli zacznie również nadawać.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 16666923
    Konto nie istnieje
    Poziom 1  
  • #5 16666986
    Jugernaut
    Poziom 10