logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

TL-MR3420 z modemem USB Orange - regularne rozłączanie internetu, mruganie na niebiesko

Thasa 03 Gru 2017 11:06 1125 6
REKLAMA
  • #1 16864685
    Thasa
    Poziom 7  
    Witam nie znam się zbyt na routerach ale posiadam TL-3420 do którego mam podłączony inny modem USB z kartą sim od Orange i na początku śmigało fajnie LTE bez żadnego problemu prędkość znośna itp itd. Ale od jakiegoś czasu następuje regularne rozłączanie się internetu dołączony modem usb po prostu zaczyna mrugać na niebiesko i traci połączenie. Nie mam pojęcia z czego te wynika poszperałem po innych forach i tam posty z 2012 roku że to przez jakieś "niedobory prądu" z USB? WTF? Wydawało mi się to mało wiarygodne no ale nie zaszkodzi zapytać tutaj :)
  • REKLAMA
  • #2 16864757
    matek451
    Poziom 43  
    Ocena: 5816
    A jaki to modem ? Zestaw MR-3420 + modem LTE to słabiutkie rozwiązanie. Po pierwsze router ma słabe zasilanie modemu po USB, modemy LTE przy kiepskim sygnale pobierają duży prąd. po drugie to słaby router z małą ilością pamięci i słabym procesorem. Przy jednoczesnej pracy z po WiFi i obsłudze modemu LTE z duża prędkością resetuje modem i zrywa połączenie. Szczególnie z modemami w wersji zwykłej i na OFW. Trochę lepiej z HiLinkami i na alternatywnym FW MiFi od Cezarego. Na temat tego zestawu, napisałem mnóstwo tutaj i na innych forach.To nie jest rozwiązanie typu włącz i zapomnij. Zasilanie modemu wykonuje się za pomocą aktywnego HUBA USB 2A, zmienia FW na alternatywne i modem np. E3372 HiLink i jakoś to działa ale bez szału.
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • #3 16866328
    Thasa
    Poziom 7