Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Praca elektronika - sytuacja na rynku pracy, zarobki, przyszłość

19 Wrz 2018 22:15 1158 12
  • Poziom 3  
    Nie wiem czy piszę we właściwym dziale, ale znalazłem jeden podobny temat sprzed ~6-ściu lat temu właśnie tutaj - nie odpowiada on na moje pytanie, odpowiedzi są nieprecyzyjne, a coś jednak w temacie się mogło zmienić przez te lata. Rozpocząłem naukę na profilu technik elektronik - trafiłem tutaj właściwie trochę z przypadku, ale nie bardzo widzę lepszych kierunków - ten podoba mi się, ale jestem zielony w temacie, stąd pytania też mogą być dla niektórych oczywiste, ale wolę je zadać teraz i się zorientować niż potem żałować...
    A więc bez obijania w bawełnę, mam kilka zupełnie podstawowych pytań związanych z pracą elektronika:

Jakie są orientacyjne zarobki elektronika w Polsce? Wiem, że można zarabiać skrajnie dużo i skrajnie mało, ale chodzi mi o mniej więcej pułap...Nie bardzo znajduję o tym informacje w internecie.

Do jakich dziedzin sprowadza się praca elektronika? Chodzi mi o to, gdzie taki elektronik może pracować, jaki rodzaj firmy i tak dalej.

Czy jest to dalej zawód pożądany na rynku? Zdaję mi się, że zanim jeszcze rozwinęła się informatyka (powiedzmy, że 2000 rok) to ten zawód wydawał się bardzo przyszłościowy, ale teraz chyba nie bardzo, jestem w błędzie czy mam po części racje?

Jeśli ktoś z was pracuję w zawodzie, to chętnie bym poczytał coś o tym i jak to wygląda :)
  • IGE-XAO
  • Poziom 34  
    Jak zaczynasz to moja rada ucz się wszystkiego jak najwięcej i nie licz żę w szkole nauczą się wszystkiego co będzie ci potrzebne . Moja dobra rada ucz się programowania np. w języku C .