Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Laguna 3 - 2.0 140 KM - Położenie wtyczek i sond lambda w Renault Laguna

28 Cze 2019 18:16 1173 16
  • Poziom 7  
    Witam.

Bardzo Państwa przepraszam na wstępie mojego posta do którego musiałem się już posunąć żeby zdobyć odpowiedz na nurtujące mnie pytanie.
    Jestem bardzo początkującym użytkownikiem samochodów a bardzo zależy mi żeby skonsultować z Państwem moje problemy .... Posiadam Renault Laguna 3 z 2007r. silnik 2.0 140 km. Ostatnimi czasy na panelu moim oczom ukazał się komunikat : Skontroluj układ wydechowy.
    Następnie postanowiłem podpiąć do zakupionego przez siebie interfejsu i oczom moim ukazały się takie błędy. Renault Laguna 3 - 2.0 140 KM - Położenie wtyczek i sond lambda w Renault Laguna Renault Laguna 3 - 2.0 140 KM - Położenie wtyczek i sond lambda w Renault Laguna Renault Laguna 3 - 2.0 140 KM - Położenie wtyczek i sond lambda w Renault Laguna Renault Laguna 3 - 2.0 140 KM - Położenie wtyczek i sond lambda w Renault Laguna

Stąd moje pytanie , całkowitego laika samochodowego, który chciałby cokolwiek zrobić sam w aucie .... Jak namierzyć wtyczki i ewentualne położenie sond. Piszę tego posta naprawdę w ostateczności dlatego że przeglądałem już wiele stron ale do danego modelu nie mogę nic znaleźć i nie mam punku odniesienia. Byłby ogromnie wdzięczny za rady , instrukcje , zdjęcia.

Dziękuje z góry za pomoc i Pozdrawiam
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Pomocny post
    Warunkowo odblokowany
    Wygląda na uszkodzenie sondy za katalizatorem.
    Dojście do sondy od spodu samochodu, wtyczkę najłatwiej zlokalizujesz idąc po przewodzie od sondy.
    Na zdjęciu katalizator z widocznymi obiema sondami:
    Renault Laguna 3 - 2.0 140 KM - Położenie wtyczek i sond lambda w Renault Laguna
  • Poziom 7