Witam
Mam problem ze swoim systemem alarmowym w domu. Jest to alarm Risco LightSYS. Firma która go zakładała wypięła się na mnie - wyjechali do pracy za granicę i nie obierają telefonów, albo mnie zbywają. Chciałem zamówić inną firmę aby "naprawiła" usterkę, ale firmy mówią, że bez kodu instalatora będą musieli wszystko zresetować i ogarniać od zera sprawdzając wszystkie linie co jest czym i konfigurując wszystko od nowa, co będzie kosztowało niemałe pieniądze...
Z tego co wygrzebałem w sieci standardowy kod instalatora 1111 nie działa - został więc pewnie zmieniony. Działa mi kod drugiego instalatora 2222 ale z jego poziomu nie mam chyba dostępu do konfiguracji partycji i ich ustawień - a przynajmniej ich nie znalazłem, albo nie potrafię rozszyfrować prawidłowo skrótowych nazw wyświetlanych na klawiaturze.
Generalnie problem mam taki, że mam skonfigurowane 3 partycje z czego jedna to jest alarm załączany z harmonogramu w nocy. Jego uzbrajanie i rozbrajanie automatycznie działa prawidłowo. Mogę go uzbroić i rozbroić z poziomu aplikacji na telefonie. Ale nie mogę tego zrobić z poziomu klawiatur w domu. Klawiatury nie przyjmują kodów użytkownika. Nie działa też łączne uzbrajanie rozbrajanie wszystkich partycji przy użyciu kodu+0. W sytuacji przypadkowego uruchomienia alarmu muszę biegać szukać telefonu albo lecieć do alarmu i odcinać cały od prądu łącznie oczywiście z odłączeniem baterii.
Potrzebuję pomocy jak to ogarnąć żeby kody użytkownika i uzbrajanie / rozbrajanie z "0" działały prawidłowo... Czy jest możliwość jakiegoś zresetowania kodu instalatora i dostania się do ustawień bez konieczności konfigurowania wszystkiego od zera? Ewentualnie może ktoś jest w stanie pomóc od razu rozwiązać opisany powyżej problem z uzbrajaniem/rozbrajaniem?
Mam problem ze swoim systemem alarmowym w domu. Jest to alarm Risco LightSYS. Firma która go zakładała wypięła się na mnie - wyjechali do pracy za granicę i nie obierają telefonów, albo mnie zbywają. Chciałem zamówić inną firmę aby "naprawiła" usterkę, ale firmy mówią, że bez kodu instalatora będą musieli wszystko zresetować i ogarniać od zera sprawdzając wszystkie linie co jest czym i konfigurując wszystko od nowa, co będzie kosztowało niemałe pieniądze...
Z tego co wygrzebałem w sieci standardowy kod instalatora 1111 nie działa - został więc pewnie zmieniony. Działa mi kod drugiego instalatora 2222 ale z jego poziomu nie mam chyba dostępu do konfiguracji partycji i ich ustawień - a przynajmniej ich nie znalazłem, albo nie potrafię rozszyfrować prawidłowo skrótowych nazw wyświetlanych na klawiaturze.
Generalnie problem mam taki, że mam skonfigurowane 3 partycje z czego jedna to jest alarm załączany z harmonogramu w nocy. Jego uzbrajanie i rozbrajanie automatycznie działa prawidłowo. Mogę go uzbroić i rozbroić z poziomu aplikacji na telefonie. Ale nie mogę tego zrobić z poziomu klawiatur w domu. Klawiatury nie przyjmują kodów użytkownika. Nie działa też łączne uzbrajanie rozbrajanie wszystkich partycji przy użyciu kodu+0. W sytuacji przypadkowego uruchomienia alarmu muszę biegać szukać telefonu albo lecieć do alarmu i odcinać cały od prądu łącznie oczywiście z odłączeniem baterii.
Potrzebuję pomocy jak to ogarnąć żeby kody użytkownika i uzbrajanie / rozbrajanie z "0" działały prawidłowo... Czy jest możliwość jakiegoś zresetowania kodu instalatora i dostania się do ustawień bez konieczności konfigurowania wszystkiego od zera? Ewentualnie może ktoś jest w stanie pomóc od razu rozwiązać opisany powyżej problem z uzbrajaniem/rozbrajaniem?