logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Nie świecą Oprawki sufitowe po usunięciu zasilaczy

king_kong 02 Gru 2020 23:30 657 14
REKLAMA
  • #1 19085841
    king_kong
    Poziom 6  
    Proszę o pomoc bo zaznaczam ze nie znam się. Otóż kupiłem na AliExpress halogeny 5w które zainstalowalem na podbitce dachowej niby ip44. Nie wyglądaly bezpiecznie i z obawy o pożar drewnianego dachu chcąc uniknąć 230v zasilania (mimo ze kable w peszlach) wpadłem na pomysł aby wyciąć te zasilacze i zamontować 1
    Duży na starcie i mieć w dachu 12v
    Niestety gdy to zrobiłem (usunąłem zasilacze) lampki nie świecą. Wymieniałem już 2 zasilacze na impulsowy /modułowy itd i nie ma efektow. Łącznie mam 18 lampek połączonych rownolegle. W załączeniu fotka tych lampek. Te małe
    Zasilacze maja 250 mA może to od tego zależy?
    Załączniki:
    • Nie świecą Oprawki sufitowe po usunięciu zasilaczy B253D71F-47B0-4BED-A041-51894516F249.jpeg (1.36 MB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 19085849
    sosarek

Poziom 43  
    Ocena: 15449
    Zamieść czytelne zdjęcie z widocznymi parametrami tego zasilacza.
    Konto firmowe:
    Z
    Pka, Poznań, 60-850
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • #3 19085866
    398216 Usunięty
    Poziom 43  
    Ocena: 9209
    O ile się nie mylę to wewnątrz tych białych puszek jest prosty zasilacz stało-prądowy. Jak podłączyłeś te 18 5W LED pod jeden zasilacz stało-prądowy to obawiam się, ze nie masz już zasilacza...
    Chyba, że coś inaczej pokombinowałeś, poproszę schemat. Cały. Z wyszczególnieniem modeli zasilaczy.
  • #4 19085867
    Hawajek
    Poziom 24  
    Ocena: 88
    A na jakie napięcie są te zasilacze bo nie widać na zdjęciu. Czy przy montażu podlaczyłeś prawidłowo bieguny ledów do zasilacza?
  • REKLAMA
  • #5 19085898
    king_kong
    Poziom 6