Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaką antenę pod stary telewizor, czy na USB da radę? A może zwykłą antenę?

03 Mar 2021 11:18 357 18
  • Level 3  
    Hej!
    Otóż posiadam dekoder dvbt technisat 0006/4925, a telewizor to kineskopowy sencor stv 2117 flat i tutaj moje pytanie brzmi, jaką antenę kupić, kompletnie się nie znam na tym. Mieszkam w mieście 100 000 mieszkańców, oglądam anteny na portalach różnych i nie wiem co wybrać, są jakieś USB, są też zwykłe z tym wejściem klasycznym pod telewizory i co doradzacie?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

• Level 43  
    Jaka to miejscowość?
    Nigdy nie było na dachu chociażby żadnej anteny do odbioru tv?
  • Level 1  
  • Level 3  
    Zrozumcie, że jestem kompletnie zielony w temacie i nie za bardzo wiem co mi doradzacie. Z tego co rozumiem, wystarczy kupić zwykły wtyk antenowy F i jakiś tam kabel, tak mam to rozumieć?
  • Level 1  

• Level 43  
    @boltron Odpowiedzieć na zadawane pytania potrafisz czy mamy się bawić w Jasnowidzy?
    sosarek wrote:
    Jaka to miejscowość?
    Nigdy nie było na dachu chociażby żadnej anteny do odbioru tv?
  • Level 3  
    Siedlce, blok, 6 piętro, wokół pełno anten, blokowisko. Kupiłem kabel 2 metry i F wtykę, ale to chyba złe, bo tam jest RF IN, ale mam też kabel hama antenna/sat 1,5 metra, 90 dB , tam jest na wejście coax, sam nie wiem czy ten kabel przecinać i tam podłączyć ten kabel, bo wejście pasuje pod rf in. W ogóle w telewizorze też jest wejście rf in, to podłącza się pod telewizor czy dekoder.
  • Level 38  
    boltron wrote:
    Mieszkam w mieście 100 000 mieszkańców