logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Potrzebuje pomocy w robieniu market research dla nowej platformy

chatgamelink 20 Cze 2023 15:31 363 5
REKLAMA
  • #1 20624482
    chatgamelink
    Poziom 1  
    Cześć, jestem studentem informatyki (2 semestr) i robię market research dla nowej platformy, gdzie możesz zapłacić komuś żeby z tobą grał.

Obecnie pracuję nad nową platformą, mającą na celu uczynienie Waszego doświadczenia z grami bardziej przyjemnym i mniej samotnym. Pomysł na tę platformę narodził się z mojego osobistego, nieprzyjemnego doświadczenia z platformą e-pal i postanowiłem stworzyć coś lepszego.

Jeśli kiedykolwiek marzyłeś o graniu lub rozmawianiu z innymi graczami, chciałbym usłyszeć Twoją opinię. Przygotowałem krótką ankietę, która nie zajmie Ci więcej niż kilka minut.

Twoja opinia może pomóc kształtować nową przyszłość dla społeczności graczy. Kliknij poniżej, aby rozpocząć ankietę. Dziękuję za Twój czas i do zobaczenia w grze!
    Ankieta jest w google forms jak coś.

Dzięki z góry za pomoc!
    https://forms.gle/SbchW7VbnZjpG2u86
  • REKLAMA
  • #2 20624508
    LightOfWinter
    Poziom 38  
    Ocena: 918
    A nie lepiej zamieszczać taką ankietę na forum dla graczy ?
    Forum elektroniczne nie da reprezentatywnych wyników.
  • REKLAMA
  • #3 20624755
    Marcin125
    Poziom 29  
    Ocena: 272
    Bełkotliwe te pytania. Po co płacić za coś co jest za darmo?
  • REKLAMA
  • #4 20624960
    clubber84
    Poziom 38  
    Ocena: 1669
    Sądząc po "nicku", to może ktoś wynajął chatbota do napisania takiego tematu i rozsyła to na wszystkich forach, jakie znajdzie w internecie?
    Tekst taki trochę a'la bełkot marketingowy.
  • REKLAMA
  • #6 20631146
    woodpecker0
    Poziom 21  
    Ocena: 91
    "Podnieś swój gamingowy doświadczenie" - to z Google tłumacza? :P