logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Stare radio z gramofonem na lampach. Czy da się to naprawić? Jakie pomiary wykonać?

P4363 07 Cze 2024 12:50 1401 16
REKLAMA
  • #1 21110548
    P4363
    Poziom 2  
    Czy da się to jeszcze reanimować? Mogę zrobić pomiary itd. ale niestety nie znam się za bardzo na takich sprzętach. Wiadomo radio nie będzie działać bo nie ma już takich pasm. Chodzi mi raczej o ten gramofon. Stary radioodbiornik z gramofonem w drewnianej obudowie, z panelem przednim i pokrywą. Wnętrze starego urządzenia elektronicznego z widocznymi lampami próżniowymi i przewodami. Części starego gramofonu i radioodbiornika lampowego z widocznymi lampami elektronowymi. Wnętrze starego gramofonu z widocznymi lampami elektronowymi i elementami elektronicznymi. Stary sprzęt elektroniczny z widocznymi lampami elektronowymi i mechanizmem wewnętrznym. Widok wnętrza starego gramofonu z widocznymi lampami próżniowymi i przewodami. Stary gramofon w obudowie drewnianej. Retro gramofon z zakurzoną powierzchnią i ramieniem na płyty. Wnętrze starego gramofonu z widocznymi przewodami i częściami mechanicznymi. Stary sprzęt elektroniczny z widocznymi elementami wewnętrznymi i częściami metalowymi.
  • REKLAMA
  • #2 21110560
    ArturAVS
    Moderator
    Ocena: 7729
    P4363 napisał:
    radio nie będzie działać bo nie ma już takich pasm.

Pasma są nadal, kwestia tego jakie stacje tam nadają. Podaj dokładny model tego sprzętu.
  • REKLAMA
  • #3 21110563
    JacekCz
    Poziom 42  
    Ocena: 1460
    P4363 napisał:
    Wiadomo radio nie będzie działać bo nie ma już takich pasm. Chodzi mi raczej o ten gramofon.

Takich płyt też już nie ma.
    W moim dzieciństwie 1970 juz nie były wydawane płyty 78obrotowe od dawna
  • REKLAMA
  • #4 21110576
    P4363
    Poziom 2  

ArturAVS, post=21110560 napisał:
    P4363, post=21110548 napisał: