logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Koszty i ryzyko otwarcia serwisu telefonów w małym mieście - porady

bubuPAWEL 18 Paź 2024 18:14 861 26
REKLAMA
  • #1 21268265
    bubuPAWEL
    Poziom 12  
    Ocena: 16
    Witam. Zastanawiam się nad otworzeniem działalności jednoosobowej. Od ponad 10 lat dodatkowo po pracy naprawiam telefony, głównie wymiana wyświetlaczy, szybek, gniazd ładowania, mikrofonów, głośników, baterii itd. Bez lutowania, bo nie mam doświadczenia. Naprawiam sobie to u siebie w domu w wolnym czasie, zarobki różne, czasem 1500 miesięcznie, a czasem 2.5k i więcej, zależne od miesiąca, wiadomo. Teraz chciałbym rzucić pracę i zająć się tym na 100%, tylko tak się boję, że strach mi nie pozwala. Mam rodzinę, dzieci i kredyt hipoteczny, więc jest czego się obawiać. Moje pytanie, jakie koszty na start trzeba liczyć, lokal bym miał za 1000zł na miesiąc (do remontu), a jakie są jeszcze koszty typu ZUS, składki zdrowotne itd. ile to wychodzi miesięcznie? Jestem totalnym laikiem w tych sprawach, więc proszę o wyrozumiałość. Obecnie na etacie zarabiam +- 6k miesięcznie plus kasa z telefonów, no to te 8k praktycznie zawsze jest. Czy warto ryzykować? W moim mieście mieszka niecałe 20 tys. mieszkańców. Typowego serwisu z naprawą telefonów nie ma.
  • REKLAMA
  • #2 21268274
    karolark
    Poziom 42  
    Ocena: 2468
    Bez "lutowania" to jak kolega sobie wyobraża serwis?
  • #3 21268280
    bubuPAWEL
    Poziom 12  
    >>21268274
    Na takiej samej zasadzie, jak działam teraz czyli głównie wymiana wyświetlaczy (tego jest najwięcej), baterii itd.
  • #4 21268803
    Chris_W
    Poziom 39  
    Ocena: 1024
    bubuPAWEL napisał: