logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jaka antena combo DVB-T2 do przyczepy w Łebie na nadajnik Gdańsk 100 km?

rudiszubert 02 Sie 2026 10:39 318 24
REKLAMA
  • #1 21948822
    rudiszubert
    Poziom 19  
    Ocena: 221
    Mam antenę na przyczepie w Łebie gdzie jest problem z zasięgiem i jakością sygnału . Wiem że ta antena jest pasywna i chciałbym ją zmodernizować na combo. Od starej anteny został dipol ,który chciałbym dołożyć do tej anteny ,widziałem takie konstrukcje ,ale nie wiem co i jak dołożyć aby wzmocnić sygnał . Odległość do nadajnika w Gdańsku ok. 100 km. Jest bliżej w Lęborku ,ale sygnał z tego nadajnika ( teren),jest słaby . Nie znam się na konstrukcji anten więc proszę o podanie dokładnie co powinienem dokupić .
  • REKLAMA
  • #2 21948826
    andpol 33
    Poziom 39  
    Ocena: 1146
    Podepnij PAR-820 pod tę antenę i sprawdź ale śmiem wątpić...100 km
  • #3 21948840
    rudiszubert
    Poziom 19  
    A jaki wzmacniacz i do czego go podłączyć ?
  • #4 21948845
    andpol 33
    Poziom 39  
    Nie chciało Ci się nawet sprawdzić co to PAR-820. To wzmacniacz który podkręcasz bezpośrednio do anteny. Przy TV musisz założyć zasilacz albo zasilić z dekodera, jeśli go masz.
    Link
  • #5 21948907
    rudiszubert
    Poziom 19  
    Sprawdziłem . Ale jak napisałem wcześniej ,prosiłem o pomoc bo jestem laikiem i oczekiwałem konkretnej odpowiedzi ,co konkretnie dołożyć do tej anteny ,lub jak ją przeri na antenę combi.
  • #6 21948929
    collie2
    Poziom 27  
    Ocena: 217
    rudiszubert napisał:
    Od starej anteny został dipol ,który chciałbym dołożyć do tej anteny ,widziałem takie konstrukcje ,ale nie wiem co i jak dołożyć aby wzmocnić sygnał . Odległość do nadajnika w Gdańsku ok. 100 km.