logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jakie elementy i schemat do budowy wzmacniacza audio stereo 2x100W od podstaw?

malutki13 15 Sie 2006 12:33 1869 9
REKLAMA
  • #1 2917358
    malutki13
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Witam!

Chciałbym zbudować wzmacniacz przynajmniej 2*100W. Jestem zielony w tym temacie dlatego prosze o pomoc od postaw, wiem że takich postów jest masa na elektrodzie ale niwiem który jest dobry. Co muiałbym kupić i jak to wszystko podłączyć żeby działało. Z góry dziękuje za odpowiedź.
  • REKLAMA
  • #2 2917380
    Adam-T
    Poziom 41  
    Ocena: 1095
    Skoro jesteś "zielony" to jednak proponuję użyć funkcji "szukaj" i duużo poczytać (bez urazy).

Pozdr
    Adam
  • REKLAMA
  • #4 2917565
    marian1981.02
    Spec od sprzętu Unitra
    Ocena: 756
    Jesli jestes zielony to niepowinienes zabierac sie za budowe tego typu urzadzen!!!
  • #5 2917988
    malutki13
    Poziom 11  
    Ocena: 1
    Dzięki bardzo.
  • REKLAMA
  • #6 2918421
    trebuch1
    Poziom 26  
    Ocena: 131
    Malutki13, nie zrażaj się opiniami. Jesli masz zielone pojecie
    o obwodach elektrycznych to łatwo bedzie Ci poczytać troche literatury
    i na pewno cos zbudujesz. Jeśli prad jest dla Ciebie magią, budowa wzmacniacza musi byc odłozona w czasie. Nie jest trudne "zlepienie"
    kilkunastu kabli "do kupy" wg podanej instrukcji. Kłopoty zaczynaja sie
    w zrozumieniu tego co robimy zwłaszcza gdy musimy sobie poradzic
    z bieżacymi kłopotami technicznymi. Zaczynanie od 2x100W to zbyt wysoka poprzeczka ponieważ naraża na straty finansowe. Nalezy pamiętac również o umiejetności obchodzenia sie z pradem el.
  • #7 2920027
    bratek58
    Poziom 23  
    Ocena: 28
    Na początek proponuję jednak kupić gotowy "kit" już zmontowany. Przy takich mocach, bardzo łatwo poniesiesz straty.
  • REKLAMA
  • #8 2920137
    Artur k.