logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Mjoy 8 osi 112 przycisków

Doominus 12 Sty 2008 22:52 76192 89
REKLAMA
  • Mjoy 8 osi 112 przycisków

Przed chwilą go zaprogramowałem więc można się pochwalić.

Uwagi dla początkujących (sam jestem początkujący)
    Najgorsze jest lutowanie diodek 94 i konektorów . Nie musisz się znać na elektronice i programowaniu procka bo wszystko jest opisane/fotki i proste. Najważniejsza jest umiejętność lutowania!
    Dorzucę dokumentacje jak się zmieści .

Witam.
    Właśnie zaczynam budować ten układ . Nie powinno być problemu z jego poskładaniem.
    Po krótce Mjoy16 to 8 osiowy 112 przyciskowy (na płytce 96 reszta pewnie programowo ?) układ oparty na Atmega16 .
    Umożliwia konstrukcje własnych joysticków , odpowiednie oprogramowanie pozwala na podłączenie dowolnego rodzaju przycisku do płytki i zaprogramowaniu odpowiednich akcji dla niego (np. wciśnięto przycisk podaj 1 sygnał , podawaj sygnał co kilka ms , po włączeniu przycisku podaj inny sygnał)

Więcej o konstrukcji i problemach dowiecie się z tego tematu
    http://81.210.9.116/~apacz/smf/index.php/topic,8603.0.html
    Sposób zamówienia i części
    http://81.210.9.116/~apacz/smf/index.php/topic,7572.0.html

Wykaz elementów z seguro
    http://www.seguro.pl/sklep/? :
    - ATMEGA16-16PU - 1szt.
    - DIL40PZ - 1szt.
    - USB-B04/RA - 1szt.
    - 12.0000MHz - 1szt.
    - AL0307ST 100 KSB (10szt.) - 1szt.
    - ECR10uF/25V - 1szt.
    - FYL-3014UGC (LUG2043) - 1szt.
    - 2520-05 ST1 - 1szt.
    - 2510-05P - 1szt.
    - CR100S-4,7K (10szt.) - 1szt.
    - CR100S-2,2K (10szt.) - 1szt.
    - CR100S-82R (10szt.) - 1szt.
    - CDCNPO15pF/100V - 2szt.
    - CDCY5V100nF/50V - 3szt.
    - PHD-80S - 3szt.
    - 2520-03 ST1 - 8szt.
    - 2510-03P - 8szt.
    - CR100S-10K (10szt.) - 1szt.
    - 1N4148 (10szt.) - 10szt.
    - 2511 - 30szt.
    - DB25M - 1szt.