Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nissan Primera 1.6 SLX benz. 91' Działa ale nie jeździ.

Bartek.G 01 May 2012 17:49 2612 12
  • #1
    Bartek.G
    Level 9  
    Witam. mam nastepujacy problem
    Samochod na jałowym biegu pracuje jak należy mozna dac mu gazu ze az silnik z ramy wyskakuje natomias po przejchaniu 100m silnik gasne, pierwsze diagnozy wskazywaly na gaznik, natepnie pompe paliwowa, po wizycie u kilku mechanikow wyszla konkretna lipa, usterka jak byla tak jest, wszyscy rozkladaja rece. Deska rozdzielcza rozebrana w poszukiwaniu wtyczki diagnostycznej, jednak bez rezultatu. Podlaczenia bezposrednie pompy z kanistrem tez nic nie daja. POmocy jezeli ktos zna jakas sensowna odpowiedz.
    pozdrawiam Bartek.
  • #3
    spinacz
    Level 41  
    Złącze diagnostyczne masz w skrzynce bezpiecznikowej pod zegarami. Podaj więcej szczegółów jak jedziesz to przez te 100m wszystko jest ok ? a potem co się dzieje obroty spadają czy porostu od tak gaśnie jak byś kluczyk wyją czy dławi się i gaśnie ?
  • #4
    madziex13155
    Level 11  
    Dodano po 3 [minuty]:

    Czy pompę paliwa masz wymienioną czy tylko sprawdzoną
  • #5
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Nawet jak znajdziesz to złącze diagnostyczne to i tak nie pokazuje zatkanego wydechu, to jest Twój problem.
  • #6
    Bartek.G
    Level 9  
    Gaznik jak i pompa nowa. wymieniana 3 razy. a samochod zachowuje sie nastepujaca: pali na dotyk, na jałowym wszystko dobrze, problem sie zaczyna kiedy chce pojechac silnik sie dlawi jak by paliwa nie dostawal, obroty spadaja i gasnie. Macie jakis pomysł?
  • #7
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Napisałem Ci. Zakładam, że ciśnienie paliwa sprawdzone.
  • #8
    Bartek.G
    Level 9  
    Sprawdzone.
  • #9
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    To luzuj wydech!
  • #10
    Bartek.G
    Level 9  
    pod wieczór dam znac co i jak narazie nie mam jak sprawdzic. :)
  • #11
    ociz
    Moderator of Cars
    Jak już zgaśnie to odpala od razu czy trzeba długo kręcić?
  • #13
    zecikk
    Level 11  
    ciekawa usterka. moze jednak dawka paliwa nie jest odpowiednia zeby auto miało siłe jechac. kiedys badałem taka przypadłosc w tico i okaało sie ze za duzo powietrza za mało paliwa chociaz tam jeden przewod od podcisnienia był zerwany i ciagneło lewe powietrze. czy podcisnienia sa ok??