Jak dajesz błędy to pisz z jakiego modułu one są.
Skąd jest ten ostatni błąd?
Jak nie potrafisz przetłumaczyć to użyj Google translatora.
https://translate.google.com/translate?sl=en&...ech.com%2Fwiki%2Findex.php%2F01314&edit-text=
Sonda jest sprawna, gdyby pokazywał bogatą mieszankę bo jest uszkodzona to byś miał mniejsze spalanie bo w rzeczywistości by była uboga mieszanka.
Lewe powietrze nie ma nic do tego bo wtedy pokazuje właśnie ubogą i zalewa silnik.
Trzeba sprawdzić ciśnienie na listwie wtryskowej.
Pokaż jak wygląda napięcie na sondzie w czasie pracy silnika.
Nie wierze w to że skasowanie błędu pomaga na dwa dni i pali mniej a jak się pojawi błąd to paliw więcej.
Pojawienie się błędu jest objawem a nie przyczyną.
Skasowanie go nic nie da.
Ten tester to zabawka.
Jak widać nie pokazuje całego opisu błędu i teraz nie wiadomo czy chodzi o to by odczytać błędy z ECU czy że jest brak komunikacji z ECU.
Pisałbyś skąd są błędy to by było coś więcej wiadomo.