logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć dekoder Play do sygnału antenowego w skrzynce?

iamemwu 06 Paź 2024 16:07 1656 4
REKLAMA
  • #1 21252818
    iamemwu
    Poziom 9  
    Mam problem z połączeniem swojego dekodera z Play bezpośrednio do sygnału antenowego. W skrzynce połączenie wszystkich kabli nie zostało dokończone, więc jak podłączam telewizor w salonie do złącza antenowego, to nie ma sygnału. Podczas wykańczania mieszkania elektryk mi wspomniał, że coś powinno tu jeszcze zostać połączone, żebym miał telewizor bezpośrednio ze źródła antenowego, ale nie wspomniał co.

Jak pewnie widać po moim opisie, to jest on być może mocno nieprecyzyjny - po prostu nie znam się i jest to dla mnie temat całkowicie obcy. Wiem tylko od elektryka, że żeby mi w salonie działała telewizja, to muszę coś połączyć z czymś w skrzynce :)

W załączeniu zdjęcie skrzynki (widzę tam wejścia podobne do tych antenowych). Czy ktoś na podstawie tego zdjęcia jest mi w stanie powiedzieć, co powinienem zrobić? Jeśli trzeba jakieś zdjęcia / cokolwiek innego to oczywiście chętnie podeślę.

Skrzynka z kablami i gniazdami antenowymi
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 21252823
    sosarek

Poziom 43  
    Ocena: 15488
    Co to za "dekoder"?
    Masz opisane kable antenowe jako Salon więc jeden z nich podłącz wpierw do jednego gniazda a jeśli nie przyniesie efektu to do drugiego(chociaż w obu powinien być zsumowany sygnał R-TV-SAT). Pytanie jeszcze jakie gniazdo masz zamontowane w salonie.
    Konto firmowe:
    Z
    Pka, Poznań, 60-850
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 21253927
    clubber84
    Poziom 39  
    Ocena: 1715
    Witam,
    iamemwu napisał:
    co powinienem zrobić?

wtyczkę kabla oznaczonego "salon S" wkręcić w lewe złącze, wtyczkę kabla oznaczonego "salon K" wkręcić w złącze prawe.