Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MTM-y na GDN 13/50/9 + Morel MDT29

borysgo2 08 Mar 2006 01:14 75301 66
  • GLOSNIKI:
    Tonsil GDN13/50/9
    Morel MDT29

    OBUDOWA:
    BR 26L@50Hz, MDF19mm, boki i gora jesion, front klon, 2xCapon i 2xDulux poliuretanowy do parkietu

    ZWROTNICA:
    2rz - 2rz z podzialem okolo 3kHz (narazie wynikow nie wklejam bo to jeszcze nie ostateczna wersja), Jantzen, Polink.

    NAPED:
    Yamaha A-1020, Pioneer SX-750, Gainclone, Hexfet2x400W z zrodlem CDP-591@OPA2134.

    ODSLUCH:
    Mysle ze jak bym zawiazal komus oczy i usadzil na kanapie to nikt by nie uwierzyl ze to tonsil. Poslucham wiecej to cos napisze.

    KOSZTY:
    GDN13 - 250 (z przesylka)
    MDT29 - 250 (dokladnie nie pamietam bo dawno bralem)
    MDF - 60
    Zwrotnice - ~50
    El wykonczeniowe ~50

    Razem: 660 (niech bedzie 700 na okraglo za pare)



    MTM-y na GDN 13/50/9 + Morel MDT29

    MTM-y na GDN 13/50/9 + Morel MDT29

    MTM-y na GDN 13/50/9 + Morel MDT29

    MTM-y na GDN 13/50/9 + Morel MDT29

    MTM-y na GDN 13/50/9 + Morel MDT29


    Fajne!
  • #2 08 Mar 2006 10:39
    Wymiatacz
    Poziom 14  

    Bardzo fajne kolumienki. Gdzie kupiłeś te Tonsile za tą cene?

    Pozdrawiam

  • #3 08 Mar 2006 10:46
    slo11
    Poziom 12  

    bardzo ladne wykonanie i w ogole udalo Ci sie to zrobic! tylko mam 1 ale... ten gwizdeczek mi troszku nie pasuje jak jest nie symetrycznie! ale ogolnie gratuluje!

  • #4 08 Mar 2006 10:46
    klopot6
    Poziom 15  

    noo pieknie ale ceny rownie piekne, w gdansku te tonsile kosztuja 120 za sztuke:P
    mogłby kolega zdradzic skad je wział:P
    pozdr

  • #6 08 Mar 2006 17:02
    luke666
    Poziom 33  

    borysgo2 co pewien czas pokazujesz kolejne, coraz lepsze konstrukcje :) Pełen podziw za Twój zapał do pracy :)
    Wykończenie pierwsza klasa, napisz może coś więcej o odsłuchu? Możesz napisać więcej o tych Tonsilach?

  • #7 08 Mar 2006 18:32
    Michał86
    Poziom 11  

    Rewelacja, świetne wykończenie obudowy, piękny fornir. Jak każda Twoja konstrukcja dobrze przemyślana i idealnie wykonana. Na takie projekty moge patrzeć godzinami 10/10 :)

  • #8 11 Mar 2006 17:08
    coolombo
    Poziom 29  

    Nic dodać nic ująć konstrukcja jak zwykle dopieszczona do ostatniego szczegółu ;)
    Jakbyś możesz opisz porównanie tego zestawu do zestawu na Heco.

  • #9 13 Mar 2006 08:55
    lukaszluk
    Poziom 15  

    Witam
    Kolumienki bardzo ładnie wykonane są.
    Jedynie interesują mnie wymiary bo nie są podane.
    A pytam się o nie ponieważ niedługo zacznę budowę całego kina domowego a te bardzo mi wpadły w gust jako kolumny główne.
    Dzięki

  • #10 13 Mar 2006 09:41
    qujtek
    Poziom 11  

    świetna konstrukcja...hi end na tonsilu-apropo jakie wygłuszenie i czy średnica br. nie jest za duża???jaki basik ????

  • #11 13 Mar 2006 20:56
    borysgo2
    Poziom 16  

    Wymiary
    85x17x28(chyba)

    Heco na srednicy przy tych tonsilach nie ma nic do pokazania, srednica to glowna zaleta tych tonsili. Basu jest sporo, bardzo szybki, konturowy i nawet dosyc nisko schodzacy f3 jakies 50Hz (mi to wystarcza do sluchania muzyki). Srednica jest bardzo nasycona szczegolami, wokale damskie i niskie meskie brzmia tak ze az ciary przechodza i chce sie po prostu tego sluchac. Nie zaluje zadnej zlotowki wydanej na te kolumny. W kinie domowym z odpowiednia sciezka dzwiekowa mozna sie az wystraszyc, kop, mnustwo detali i swietna przestrzen, trzeba po prostu posluchac.
    Wytlumienie jest na gornej sciance i z tylu za glosnikami.

  • #12 13 Mar 2006 21:07
    oleczek1988
    Poziom 21  

    :) ładne ładne i jeszcze raz ładne :) Bardzo wykonane solidnie

  • #14 19 Mar 2006 01:35
    luke666
    Poziom 33  

    Szczena mi opadła po obejżeniu ch-ki, nie wiem co jest bardziej równe: moje biórko, czy wykres tej ch-ki.
    Zwrotka jest już raczej dopasowana, chyba nie da się wyciągnąć więcej. P prostu świetna robota.
    Mógłbyś opisać metodę, sprzęt, warunki pomiaru?

  • #16 19 Mar 2006 17:27
    wojtek999
    Poziom 16  

    Ciekawe te tonsile. Napisz jakiego mikrofonu używasz do pomiarów. I jeszcze jedno pytanie: nie masz znaku @ na klawiaturze?;)

    Pozdro!

  • #17 19 Mar 2006 21:01
    borysgo2
    Poziom 16  

    Mikrofon panasonic wm61a. Znak @ mam. Napisz tylko gdziesz pare razy swoj mail tak: ktostam(malpa)interia.pl a maksymalna ilosc spamu bedziesz mial gwarantowana. Jak napiszesz ktostamMALPAinteria.pl to juz bedzie znacznie lepiej (nie wiem czy z ta malpa o to chodzilo).


    Ooo widze ze na elektrodzie juz jest filtr do @
    Wielki +

  • #18 20 Mar 2006 16:47
    wojtek999
    Poziom 16  

    Co do maili to też pisze słownie, ale chodziło mi o to:

    OBUDOWA:
    BR 26L(małpa)50Hz, MDF19mm, boki i gora jesion, front klon, 2xCapon i 2xDulux poliuretanowy do parkietu

    oraz

    NAPED:
    Yamaha A-1020, Pioneer SX-750, Gainclone, Hexfet2x400W z zrodlem CDP-591(małpa)OPA2134.

    ..no chyba,żę to przez ten jakiś filtr z elektrody;)

  • #19 28 Mar 2006 17:40
    michcioAWS
    Poziom 10  

    Jeśli nie masz nic przeciwko to pokombinuje zbudowac bardzo podobne :)

  • #21 28 Mar 2006 20:20
    michcioAWS
    Poziom 10  

    ok spox dzieki wielkie jutro jade po materiały :D

  • #22 15 Cze 2007 10:31
    monitor
    Poziom 11  

    Postanowiłem troszkę odświeżyć temat ;-)
    Chciałbym właśnie złożyć taki zestaw. Jakiś czas temu widziałem że staniały te głośniczki do 122 w protonsilu więc juz wybrałem tylko zastanawiam się właśnie nad tym morelem gdzie go mogę dostać? Jeśli jest możliwośc załatwienia lub ściągnięcia go na zbiorowe zamówienia to ja się pisze, jeszcze poszukam w necie. Pozdrawiam.

  • #23 15 Cze 2007 18:28
    moro93
    Poziom 9  

    super bardzo mi sie podoba kolor membran :D

  • #24 15 Cze 2007 20:26
    monitor
    Poziom 11  

    kolor kolorkiem ale zawsze interesowały mnie te głośniczki.

    BR 26L(małpa)50Hz, MDF19mm? - trzeba dodawać jakieś wzmocnienia czy jest to zbędne przy tej grubości płyty dla tych głośników?

  • #25 16 Cze 2007 12:39
    Alton88
    Poziom 21  

    Kolumny przeudane...mam satelitki na GDN 11/35 .. z tej samej serii i zgadzam sie z tym że średnica jest rewelacyjna.

    Czy te GDN maja plastikowy kosz??

  • #27 26 Cze 2007 14:16
    monitor
    Poziom 11  

    hm borysa chyba niema, spróbuje sobie sam poradzić ;-) Pozdrawiam

  • #28 30 Cze 2007 18:39
    crazy_88
    Poziom 42  

    Bardzo ładna konstrukcja chyba będe musiał zgłosić się po wskazówki:)

  • #30 09 Lip 2007 10:32
    cudak10
    Poziom 15  

    Przepiękne, naprawdę super jak zobaczyłem foty to mi szczena opadła.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME