Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vectra C 2.2DTI - tryb awaryjny powyżej 2700obr

13 Sie 2014 13:04 9024 7
  • Poziom 2  
    Kupiłem Opla Vectre C 2.2 diesel 125KM. Zauważyłem że na 1szybm biegu jest troche mułowaty, poprzednie punto 1.2 sporting to był pocisk w porównaniu z tym... ale to jest najmniejszy problem. Prawie zawsze na 5tym biegu,czasem na 4tym po przekroczeniu 2700obr zapala sie zółta kontrolka -samochód z kluczem francuskim (tryb awaryjny) i auto nagle traci moc. Po ponownym odpaleniu problem znika do momentu przekroczenia tych magicznych obrotów. z Kolei na 3cim biegu gdy auto przekroczy te obroty dostaje mocnego kopa, czyli w tym momencie załącza sie turbina,,, wg mnie troche późno... elektromechanik podłączył mi auto pod komputer i wykazało stałe błędy; za niskie doładowanie ciśnienia, egr, paliwo..... W momenicie świecenia kontrolki pokazywało odłączenie turbiny. Pytanie co zrobić żeby było dobrze...? Wymieniać, czyścić, zaślepiać egr...? kupić nowe filtry (powietrza, paliwa) a może coś jest nie tak z czujnikiem doladowamia... a może turbina siada..? Narazie wymieniłem ten gruby wąż od turbiny do intercoolera bo był poklejony ale dalej to samo... Poprzedni właściciel podobno dawał zawór egr do regeneracji...
  • Poziom 2  
    Mechanik stwierdził ze zawor egr jest do wymiany, turbina jest w porządku... Nowy orgyginalny zawor to 1200zl. . Czy warto ryzykować z zamiennikiem za 450zl? Czy może regenerowac?
  • Poziom 17  
    Daj do regeneracji z Brzegu jest firma która to robi dobrze:) Zamiennik sobie odpuść tzn ja bym wolał dołożyć 200 zł i zregenerować
  • Poziom 2  
    Poprzedni właściciel podobno dawal do regeneracji kilka tygodni przed sprzedażą.... Widocznie nie na długo to pomogło... Chyba jednak bede musial przeboleć to 1200zeta i miec spokój na lata.. Oby to było too.

    Dodano po 2 [minuty]:

    A ostatnio to nawet co kilkadziesiąt km na kilka sekund zaswieci sie ta kontrolka i czuc takie szarpniecie jednorazowe
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Jaki jest nr błędu i opis błędu dotyczącego EGR.
    Żeby czasem nie okazało się że wymienisz EGR a problem będzie gdzie indziej.
    Co do turbiny to sprawdź wężyki pomiędzy turbiną a zaworkiem sterującym.
  • Poziom 1  
    Mam to samo, wymieniłem turbine, elektrozawory sterowania turbiny, wyprogramowałem egr i klapę gaszącą. .
    SaFree rozwiązałeś problem ?