Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ciągnik gospodarczy dla odważnych

07 Sie 2015 21:57 6816 15
  • Potrafisz napisać podobny artykuł? Wyślij do mnie a otrzymasz kartę SD 64GB.
    O autorze
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
    Użytkownik usunął konto napisał 0 postów o ocenie 0, pomógł 0 razy. Jest z nami od 1978 roku.
  • #3
    tomek122
    Poziom 21  
    Dlaczego chłodnica jest po lewej stronie? Czy ona ma wentylator? No jeśli tak to ok.
  • #4
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #5
    pitsky
    Poziom 13  
    Kawał roboty odwaliłeś człowieku. Bardzo podobają mi się takie projekty, jestem fanem recyklingu w każdej postaci a budowę pojazdów i maszyn uważam za najwdzięczniejszą jego formę. Traktor kozacki, jak również uchwyt na siekierę :D
  • #6
    Bynak
    Poziom 12  
    Hermogenes napisał:
    po za tym ciągniki jeżdżą wolno .


    I właśnie dla tego muszą mieć wydajny system chłodzenia silnika bo nie występuje tu "swobodny" przepływ powietrza przez chłodnicę z racji uzyskiwanych prędkości.

    Hermogenes napisał:
    Zgodnie ze sloganem (BMW) Będziesz Miał Wygodę poz Hermogenes


    Znam inną wersję tego sloganu... Będziesz Miał Wydatek :lol:

    Konstrukcja jak najbardziej na +. Sam posiadam podobnego "unochoda" ale na 126 ELX(było "p" ale w tym roku się zmieniło). Służy mi już ponad 17 lat prawie bezawaryjnie i złego słowa nie mogę o nim powiedzieć. Oby jak najwięcej takich samodzielnych konstrukcji bo zawsze człowiek coś nowego może podpatrzeć :wink:

    Pozdrawiam.
  • #7
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  
    Mnie ciekawi czy jest wystarczający uciąg a nie palenie sprzęgła i zrywanie silnika przy dużym obciążeniu.
    Ile ma maksymalną prędkość.
    PO co ci maczeta?
  • #8
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #9
    Vein
    Poziom 22  
    Jaki cel miała ta całą zabawa w wymianę skrzyni biegów na UAZa? Ani to nie spowodowało spowolnienia ciągnika, ani nie zwiększyło niezawodności, tylko dodatkowa robota.
  • #10
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #11
    Vein
    Poziom 22  
    Nadal nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Miałeś przecież skrzynię biegów z tego rozbitego opla, mogłeś ją wykorzystać bez problemu w tej konstrukcji i nie dość, ze nie miał byś wyścigówki jak teraz masz, to jeszcze byś miał bardziej bezawaryjną konstrukcję.
  • #12
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto  
  • #13
    jamtex
    Poziom 23  
    Projekt ciekawy, jedna czy nie lepiej byłoby (przy tak krótkim wydechu) zbudować go podobnie jak w typowym traktorze: rura do pionu?


    ps.
    Skoro BMW to wiadomo: maczeta być musi :)
  • #14
    tos18
    Poziom 38  
    Rura do pionu w ciągnikach rolniczych ma jeszcze jedną zaletę - spaliny idą w górę i zmniejsza się ryzyko pożaru. Wszak czasem trzeba przejechać po sianie albo ściernisku.
  • #15
    jkk
    Poziom 19  
    Też zmienił bym wydech na typowo "traktorowy", a do jazdy po lesie dodałbym pałąk antykapotażowy - zawsze to łatwiej wyczołgać się spod maszyny w razie wywrotki. Poza tym konstrukcja wygląda na solidną i dobrze wyważoną. Myślałeś o dodatkowej hydraulice?
  • #16
    Użytkownik usunął konto
    Użytkownik usunął konto