logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Wybór pieca gazowego: kondensacyjny czy z zamkniętą komorą spalania?

rzeczny stwór 17 Sty 2017 14:40 1590 8
REKLAMA
  • #1 16206528
    rzeczny stwór
    Poziom 9  
    Ocena: 2
    Witajcie, nie znam się na tym, a chciałabym wymienić piec gazowy.

Obecnie jest to dwufunkcyjny Buderus z otwartą komorą spalania, serwisant od pieca poleca jedynie kondensacyjne, mi zależy głównie na bezpieczeństwie, więc zastanawiam się nad piecem z komorą zamkniętą, np Saunier? Jest znacznie tańszy od kondensata, ale za bardzo nie mam pojęcia o reszcie kosztów związanych z wymianą. Ani jaka firma, na co zwracać uwagę itd.
    Do ogrzania byłoby mieszkanie 48m2.

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 16206659
    ls_77
    Poziom 38  
    Ocena: 946
    Każdy kocioł kondensacyjny ma z założenia zamkniętą komorę spalania.
    Daj namiary jaki znalazłeś kocioł z zamkniętą komorą - to zobaczymy czy warto.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #3 16206768
    krzysztofh
    Poziom 29  
    Ocena: 936
    W tej modernizacji może będzie też potrzeba wziąć pod uwagę koszt wymiany przynajmniej niektórych grzejników. Nie wiadomo na jakie parametry były obecne dobrane i jaka była temperatura wody w obiegu.
  • REKLAMA
  • #4 16207429
    rzeczny stwór
    Poziom 9  
    No tak, ale są też piece, które nie są kondensacyjne, a po prostu dwufunkcyjne z komorą zamkniętą.
    A kondensacyjnego jeszcze nie znalazłam żadnego, bo nie mam jeszcze pojęcia jak szukać, serwisant od Buderusa polecał oczywiście z ich firmy.

Jak sprawdzić te parametry?
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #5 16207778
    serwo66
    Poziom 25  
    Ocena: 292