logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Instrustar ISDS205A - Jak uziemić oscyloskop USB w bloku?

Junior188 01 Lip 2018 02:04 1431 28
  • #1 17305879
    Junior188
    Poziom 13  
    Ocena: 22
    Witam,
    Zakupiłem taki oscyloskop/przystawkę usb jak Instrustar ISDS205A .
    Link https://pl.aliexpress.com/item/ISDS205A-Dual-...787.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3da25c0f0CwT60

Czekając cierpliwie na przesyłkę z Chin zacząłem zgłębiać tajemnice tego urządzenia i oscyloskopu jako takiego w ogóle. Co zapewne istotne nigdy nie używałem takiego ustrojstwa a jestem samoukiem więc dlatego padło na tak drogie ;) ustrojstwo. Wiem że lepszy analogowy itd itp. Stanęło na takim i koniec, uprzejmie proszę o ocenę tego urządzenia przez fachowców podpowiedź co można tym mierzyć na początek co warto itd.

Jednak póki co potrzebuje bardzo ważnej informacji mianowicie mieszkając w bloku z wielkiej płyty posiadam jedynie dwu żyłową instalacje. Urządzenie jest zasilane z usb i teraz pytanie jak i czy to uziemiać ? Czy jak podłącze laptopa do zasilania przez zasilacz laboratoryjny to uzyskam separacje ? A może jednak wystarczy zasilacz samego laptopa do 230 v ? Na początek tej pięknej przygody przyjąłem że warto by się było nie zabić i nie chciałbym żeby ten oscyloskop skorygował ten plan :).
  • #2 17305936
    DiZMar
    Poziom 43  
    Ocena: 6626
    Wszystkie środki bezpieczeństwa są w instrukcji obsługi każdego urządzenia i to jej na początku.
  • #3 17305960
    Junior188
    Poziom 13  
    Przykro mi kolego Ale post nie zbyt pomocny. Po pierwsze instrukcji nie moge wyszperac w internecie w innym języku jak Angielski i to tlumaczony z chińskiego. Więc jest lakoniczna i nie wiele wnosi. Dziękuję za chęci pomocy, oczywiście temat pozostaje aktualny 😉
  • Pomocny post
    #4 17305962
    DiZMar
    Poziom 43