Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 207 z jakim silnikiem polecacie te autko

25 Lut 2020 06:53 402 12
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 41  
    Do tej pracy dojeżdżasz 2 kilometry czy może 50?
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 28  
    Miałem to auto z silnikiem 1.4L 90KM i nie polecam. Przy 90Km/h na 5 biegu miał 3000obr/min, palił jak smok, a włączenie klimy powodowało że trzeba było się nogą odpychać przy ruszaniu. Teraz kupiłem nowe Doblo 1.4 i jest jeszcze gorzej... Na szczęście do firmy, lata wokół komina.
  • Poziom 17  
    Napewno odradzam silnik benzynowy 1.6 THP. Są kapryśne, pobierają olej, często ciekną, rozrządy łancuszkowe się sypią, już diesle HDI są dużo dużo lepsze.
  • Poziom 29  
    Zastanowił bym się nad prostym 90KM silnikiem HDI, w niższej wersji mocy były bez FAP-a i bez koła dwu-masowego.
  • Poziom 43  
    web69 napisał:
    Miałem to auto z silnikiem 1.4L 90KM i nie polecam. Przy 90Km/h na 5 biegu miał 3000obr/min, palił jak smok, a
    a ja polecam, ten silnik, przyjmuje lpg , pali ok 7l, prosty i tani jak , frytki z colą.
  • Poziom 18  
    Uważaj na 1.4 na łańcuchu z BMW te same co w Mini. Brat niedawno kupił 1.4 KFU 65KW 88KM czyli ten stary na pasku. Głowica była wymieniana bo pękła. Podobno ktoś jeździł bez płynu ale wyszło że pompa oleju również na ciepłym silniku nie dawała ciśnienia. Jak masz jak podłączyć komputer jakiś lepszy niż elm to możesz sprawdzić.
  • Poziom 17  
    Często w 1.4 pada sterownik silnika a uzywka koło 800-1000 zł.
  • Poziom 29  
    Cześć,
    Jeśli chodzi o silniki robione w współpracy z BMW Vti i THP to nie polecam.
    Niestety są paliwożerne i często zdarzają się w nich usterki.
  • Poziom 20  
    1.6 HDI 90km, 110km - udane konstrukcje. Benzyny od BMW omijaj szerokim łukiem. A jak kupisz zajeżdżony silnik to i tak będziesz psioczył :D.
  • Poziom 14  
    Z P207 jest w sumie jeden problem. Albo od handlarzy, więc najczęściej z zagranicy, czyli bardzo często z przekręconym licznikiem lub uszkodzone, naprawione jak najtaniej aby sprzedać. Jeśli polskie to duże prawdopodobieństwo, że pochodzące od szkoły jazdy. Na 4 oglądane 2 były po szkołach. Na szczęście jest prosty sposób aby to sprawdzić. W karcie pojazdu jest wtedy wpis, może być to tylko niestety jedna literka "L" bodajże w adnotacjach.

    zieluś napisał:
    Uważaj na 1.4 na łańcuchu z BMW te same co w Mini. Brat niedawno kupił 1.4 KFU 65KW 88KM czyli ten stary na pasku.

    Dzięki takim opiniom, brat kumpla sąsiada coś tam słyszał i nie kupił to ogólnie francuzkie samochody mają słabe opinie ale za to są tańsze od tych z widłami na masce lub z czterema okręgami.
    Akurat mam ten samochód z tym niepolecanym silnikiem. Moc dobra do sprawnego poruszania, to takie minimum w tym aucie. Zbyt dużo nie spała PB. Odnośnie łańcucha, są słabe opinie o nim. Myślę, że jest to wina mechaników. Miałem przez 4-5 lat jedną awarię. Błąd fazowania wałka rozrządu. Oczywiście jeden mechanik twierdził że łańcuch trzeba wymienić. Okazało się że to tylko elektrozawor. Koszt kilkakrotnie niższy. Myślę, że w wielu przypadkach mechanicy mówią, że wymieniają łańcuch i za niego kasują a tymczasem wymieniają elektrozawór.
    Przez te kilka lat z awarii to tylko elektrozawór i hamulce, no ale to drugie to raczej sprawy eksploatacyjne. Każdemu polecam te "awaryjne" samochody z podobno kaprysną elektroniką jak to w każdym francuzie.