Witam serdecznie
Mam problem z vectrą, wyświetla się kierownica z wykrzyknikiem oraz opadają wskazówki, w op-comie na Cim wywalał mi sporo błędów,
C1531 - obwód zasilania czujnika kąta obrotu kierownicy, napięcie za niskie
(03) - nie występuje
C1532 - sygnał czujnika kąta obrotu kierownicy, przerwany obwód lub napięcie za wysokie
(05) - obecny
c1550 - wymienić electonic control unit (ecu)
(37) - nie występuje
u2139 - brak komunikacji can z mod. ster.kol.kierown. (scm)
(00) - nie występuje
rozebrałem Cim i przelutowałem piny na płytce, udało się skalibrować czujnik ale pozostały bądź pojawiły się nowy, ogólnie na cim pozostał tylko jeden błąd
po wykasowaniu wywala
B1006 Obwód kontrolera magistrali CAN małej szybkości, wadliwe działanie
(00) - nie występuje
B1000 - wymienić electronic control unit (ecu)
(F5) - nie występuje
poza tym inne brak komunikacji z BCM, z wyświetlaczem, zestawem wskażników, REC SDM
proszę o podpowiedzi jakieś wskazówki.
idąc tą myślą ze mam uszkodzony Cim, zakupiłem inny na układzie 93LC76, chciałbym go zamontować ale nie mam kodu pin aby wylogować.
Dzisiaj odczytałem bin z pamięci 93LC76 za pomocą Xproga z myślą że może ktoś pomógł by mi wyciągnąć pin z tego bina, wylogowałbym go op-comem. może tą drogę coś by się udało naprawić. Zwracam się uprzejmie o pomoc, trochę poczytałem tu na temat wylogowania i zalogowania nowego Cima, myślę że z pomocą forum dałbym radę.
Mam pytanie odnoście odczytu z układu, w polu wyboru wybrałem różne opcje w bazie sterowników, np. 93c76, 93xx76A , 93xx76B, za każdym razem odczytał bez problemu, jednak kiedy porównałem ich zawartości otrzymałem zupełnie inne wartości. czy to ma jakieś znaczenie ?
Moje inne pytanie czy gdybym poczytał z starego wsad i zapisał na tym Cimie którego nie mogę wylogować, czy miała by ta operacja jakiś sens ?
poniżej podsyłam bin
Mam problem z vectrą, wyświetla się kierownica z wykrzyknikiem oraz opadają wskazówki, w op-comie na Cim wywalał mi sporo błędów,
C1531 - obwód zasilania czujnika kąta obrotu kierownicy, napięcie za niskie
(03) - nie występuje
C1532 - sygnał czujnika kąta obrotu kierownicy, przerwany obwód lub napięcie za wysokie
(05) - obecny
c1550 - wymienić electonic control unit (ecu)
(37) - nie występuje
u2139 - brak komunikacji can z mod. ster.kol.kierown. (scm)
(00) - nie występuje
rozebrałem Cim i przelutowałem piny na płytce, udało się skalibrować czujnik ale pozostały bądź pojawiły się nowy, ogólnie na cim pozostał tylko jeden błąd
po wykasowaniu wywala
B1006 Obwód kontrolera magistrali CAN małej szybkości, wadliwe działanie
(00) - nie występuje
B1000 - wymienić electronic control unit (ecu)
(F5) - nie występuje
poza tym inne brak komunikacji z BCM, z wyświetlaczem, zestawem wskażników, REC SDM
proszę o podpowiedzi jakieś wskazówki.
idąc tą myślą ze mam uszkodzony Cim, zakupiłem inny na układzie 93LC76, chciałbym go zamontować ale nie mam kodu pin aby wylogować.
Dzisiaj odczytałem bin z pamięci 93LC76 za pomocą Xproga z myślą że może ktoś pomógł by mi wyciągnąć pin z tego bina, wylogowałbym go op-comem. może tą drogę coś by się udało naprawić. Zwracam się uprzejmie o pomoc, trochę poczytałem tu na temat wylogowania i zalogowania nowego Cima, myślę że z pomocą forum dałbym radę.
Mam pytanie odnoście odczytu z układu, w polu wyboru wybrałem różne opcje w bazie sterowników, np. 93c76, 93xx76A , 93xx76B, za każdym razem odczytał bez problemu, jednak kiedy porównałem ich zawartości otrzymałem zupełnie inne wartości. czy to ma jakieś znaczenie ?
Moje inne pytanie czy gdybym poczytał z starego wsad i zapisał na tym Cimie którego nie mogę wylogować, czy miała by ta operacja jakiś sens ?
poniżej podsyłam bin