logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Rozwiązano] Jak poprawić zasięg i prędkość internetu na routerze MF258 i antenie ODU?

djseba74 13 Lis 2024 19:46 426 5
REKLAMA
  • #1 21301982
    djseba74
    Poziom 2  
    Potrzebuję pomocy w ustawieniu routera MF258 i anteny ODU, jestem laikiem więc ciężko mi jest napisać nawet o co mi chodzi, ale generalnie internet bardzo wolno chodzi i mam tylko 1 kreskę zasięgu. Antena jest zamontowana na najwyższym punkcie DOMU, router założony na poddaszu. Wymieniłem już kabel na 6cat FTP i nic nie dało, założyłem nową kartę sim i również nic nie pomogło. Co mogę jeszcze zrobić i jak mogę ogarnąć sprawę? Proszę o pomoc, nakierowanie, a Ja chętnie podzielę się wszystkimi danymi jakie mam do tej pory, ale trzeba mnie zapytać bo jestem w tym temacie bardzo cienki.
    AI: Czy możesz podać, w jakiej lokalizacji się znajdujesz (np. miasto, wieś) i czy w okolicy są jakieś przeszkody, które mogą wpływać na zasięg, takie jak wysokie budynki lub drzewa?
    Wieś, wokół jest las ok 1km od domu.
    AI: Jaki jest Twój dostawca internetu i jaki masz plan taryfowy? To pomoże zrozumieć, jakie prędkości powinieneś osiągać.
    PLAY, plan jest na full zero limitów. Chciałbym prędkość przynajmniej 30/40mb
  • REKLAMA
  • #2 21302060
    matek451
    Poziom 43  
    Ocena: 5769
    Zdecyduj się, czy gadasz z tym botem, czy z kimś, kto ma poważną wiedzę na temat internetu mobilnego, sieci PLAY oraz sprzętu do niego, w tym MF258K. Wygląda na to, że coraz więcej z Was szuka pomocy u maszyny. Zapewniam cię, że tylko marnujesz czas, zamiast przeczytać moje posty na tym Forum i zobaczyć, czego wymagam od szukających tutaj pomocy w kwestiach internetu mobilnego.
    Pomogłem? Kup mi kawę.
  • REKLAMA
  • #3 21302077
    djseba74
    Poziom 2