Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

scenic 2 1,9 dci - wadliwe dzialanie zaworu pompy wtryskwej

tidia78 20 Paź 2014 08:42 5469 5
  • #1 20 Paź 2014 08:42
    tidia78
    Poziom 11  

    Cześć. Mam pytanie panowie.Chodzi o elektro zawór na pompie wtryskowej silnik 1,9 dci Scenic 2 2004r. Pewien elektronik powiedział mi ze moje kłopoty z komunikatem 'INJECTION DEFILANTE' to przez zawór pompy wtryskowej, prubuje ustalić czy aby to wogóle możliwe.

    Czy to wogóle jest zawór czy czujnik , czy regulator ciśnienia?

    W clipie komunikat ten pokazuje jako za niskie ciśnienie paliwa na magistrali.

    Wiem ze wtrysków mam sie nie czepiać bo ponoć chodzą super.

    Sytuacja wygląda tak ze: odpalam auto jest ok, jadę ok , nie ważne czy zimny czy ciepły silnik, raz depnę mu i jest ok a raz już nie, czasem na małych obrotach a czasem na dużych, ale zawsze gdy zmieniam obroty silnika. Sytuacja jest chora bo wtedy gdy nie spodziewam się np to auto wpada w tryb serwisowy i np nie da się dokończyć wyprzedzać.

    W sumie to on tez nie wiedział co mu dolega ale stojąc koło auta usłyszał dziwną pracę silnika jakby rytmicznie co jakieś 30 sek silnik zmieniał deko obroty i chodził głośniej, jakby stukał , może bardziej warkotał.

    I stąd twierdzi ze to ten czujnik scenic 2 1,9 dci - wadliwe dzialanie zaworu pompy wtryskwej

    Teraz jak waszym zdaniem mam go wymieniać ? czy wogóle to może być jego wina?jak on powienien sie zachowywać.

    Prosze o podzielenie się opiniami?

    0 5
  • #2 20 Paź 2014 12:04
    Strumien swiadomosci swia
    Poziom 43  

    tidia78 napisał:
    i np nie da się dokończyć wyprzedzać.

    Po pierwsze diesle są do emeryckej jazdy a nie do wyprzedzania.
    Do wyprzedzania jest benzynka.


    Po drugie jest to regulator ciśnienia i jak się zaciera to Źle reguluje ciśnienie.
    Po trzecie temat nie rokuje na rozwiązanie w domowym zaciszu.

    0
  • #3 20 Paź 2014 16:54
    tidia78
    Poziom 11  

    Kolego :
    Po pierwsze to są turbodiesle 120 konne wiec nie wiem czy takie emeryckie są dość żwawe a momentem obrotowym to zostawiają daleko w tyle benzynki.

    Co do wyprzedzania to coś przesadzasz nikt tu nie pisze o szaleńczej jeżdzie ,ściganiu się itp. Jedzie facet seicento 70 km/h i co mam jechać za nim bo mam diesla?

    Chyba oszalałeś.

    Z drugim sie zgodze.

    A TRZECI PUNKT CZEMU TEMAT NIE ROKUJE DO ROZWIAZANIA W DOMOWYM ZACISZU?

    Moderowany przez manta:


    3.1.9. Zabronione jest rozpowszechnianie treści ironizujących, prześmiewczych lub złośliwych, stanowiących przejaw braku szacunku do innych Użytkowników lub osób trzecich.


    3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w toku dyskusji.

    Odpocznij od pisania na forum.
    14 dni urlopu.

    0
  • #4 20 Paź 2014 17:01
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.

    Sprawdzałeś jakie w ogóle ciśnienie paliwa pokazuje CLIP i jakie ma tam być.
    Jeżeli jest zbyt niskie to wymienić regulator a jak to nie pomoże to cała pompę.

    0
  • #6 20 Paź 2014 19:10
    autoas
    Poziom 41  

    Chłopie opanuj się...chcesz dyskutować kto ma rację ty, elektronik czy my?
    Oddaj auto do naprawy, bo takie objawy mogą dać różne elementy i bez Clipa i doświadczenia ani rusz...albo idziesz za sugestią i wymieniasz wszystko jak ci ktoś podpowie...twoja kasa...

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo