Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vectra B 2.0 DI 16V - Wybór elektrycznej pompy paliwowej

02 Lip 2015 21:41 1242 20
  • Poziom 9  
    Witam serdecznie.
    Posiadam w/w autko jakim jest opel vectra. Jak kazdy pewnie uzytkownik tego auta wie, że często sa z nim problemy - zapowietrza się. Wszystko zostało już sprawdzone, szczelność, ciśnienia, pompa wtryskowa jest dobra. Auto stalo już u 4 elektromechaników. Auto po tygodniu jazdy przestaje po prostu palić... Po przepchaniu go ok. 20m auto znów pali tydzień i koniec..
    Wszyscy już rozlożyli ręce i zastanawiam się nad założeniem elektrycznej pompki paliwowej. i moje pytanie jest nastepujące. Jaką pompkę zastosować?
    Chodzi o jak najmniejsze już koszta, bo w to auto władowałem już masę kasy i mam po prostu dość.
    Mam coś takiego na uwadze:
    Link
    lub
    Link
    Którą byście Państwo polecili? Gdyż opinie są bardzo różne i już sam nie wiem.
    Proszę o w miare możliwości szybką pomoc, gdyż potrzebuje auto sprawne do niedzieli.
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 25  
    Nie pomoże ,szukać gdzie ciągnie powietrze.
  • Poziom 29  
    Pewnie do wymiany węzyki razem z trójnikami.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Pompa od diesla zalana benzyną zatrze się po czasie - ciekawe co będzie w odwrotnej sytuacji.
    Jak chcesz wyłączyć zasilanie pompy gdy silnik zgaśnie na włączonej stacyjce lub podczas wypadku?
    Lepiej zrobić w oryginale.
  • Poziom 42  
    Jedna jest do baku druga po za, więc sam zdecyduj która łatwiej zamontujesz, jaki sens to roztrząsać na forum....
  • Poziom 9  
    Węzyki powrote razem z trojnikami były wymieniane już dwa razy. Wymienione zostaly uszczelniacze wtrysków. Przewody paliwowe od baku, aż do filtra i pompy wtryskowej rowniez wymienione. Filtr paliwowy wymieniany trzy razy.
    Pompa wtryskowa sprawdzona - jest szczelna, zadnych zastrzeżen co do jej pracy nie było.
    Po za tym również przewody paliwowe na pompie wtryskowej razem z śrubami i miedzianymi podkładkami wymienione na nowe.
    Także z każdej strony już chyba zostało posprawdzane.
    W firmie bosha powiedziano mi, żebym zastanowil sie nad zamontowaiem jakiejś pompki wspomagającej dopływ paliwa, bo innego rozwiazania nie widzą.. To samo mi powiedzieli mechanicy.
  • Poziom 29  
    Panowie, przypomnijcie, która Vectra B 2.0 DI 16V ma pomkę paliwa w baku? Bo ja wiem, że do czasu aż jest szczelny filtr paliwa, nie puszczają węzyki przelewowe albo nie ma problemu z trawersami (czarna ropa w pompie) to ma chodzić.
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 9  
    autoas napisał:
    Jedna jest do baku druga po za, więc sam zdecyduj która łatwiej zamontujesz, jaki sens to roztrząsać na forum....


    Tak, tylko chodzi mi o ciśnienie, które wytwarza każda z pomp. Czy ma to jakieś znaczenie? jeden z mechaników powiedział, żę nie może przekraczać ono 1 bara. Dlatego pytam która by Panstwo polecili. Czy jest to obojętne rzeczywiście?
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Może szybciej, taniej, bezpieczniej i prościej zamontować zaworek który zapobiegnie cofaniu się paliwa lub ręczną pompkę pod maską.
  • Poziom 9  
    grala1 napisał:
    Może szybciej, taniej, bezpieczniej i prościej zamontować zaworek który zapobiegnie cofaniu się paliwa lub ręczną pompkę pod maską.


    Ach, no tak. Zaworki były zamontowane już 4. Przed filtrem, za filtrem, na zasilaniu pompy i na powrocie pompy. Wszystkie na raz. I tak auto nie paliło.
    Ręczna pompka już też u mnie leży, niestety nie zdała egzaminu. Ponieważ jak zabrakło w przewodzie paliwa to trzeba bylo pompować nią ponad pół godziny nim cokolwiek zaciągnęło ropę.
  • Poziom 34  
    Uszczelniacze pod trawersami wtrysków zmienione ?
  • Poziom 9  
    coperfild napisał:
    Uszczelniacze pod trawersami wtrysków zmienione ?


    Nie wiem dokładnie o które chodzi? Na terminologii niestety się nie znam. Ale uszczelki na wtryskach jesli o nie chodzi to zostaly wszystkie 3 wymienione. Metalowa, gumowa i miedziana.
  • Poziom 42  
    Opel nie montował i dlatego tyle z nimi problemów jest.....
  • Poziom 9  
    autoas napisał:
    Opel nie montował i dlatego tyle z nimi problemów jest.....


    A dlaczego w vectrach b poliftowych jest zamontowana pompa w baku?

    Czy jest cos takiego jak pompa paliwowa przelotowa?
    U ojca w aucie vectra b lift jest pompa w baku, która nie pracuje non stop tylko włącza się przy przekręceniu stacyjki i włącza sie po zgaszeniu samochodu. Czy ona pracuje również w czasie jazdy??
  • Poziom 34  
    Czyli zmienione , możesz jeszcze sprawdzić po dłuższym postoju rozpinając nadmiar z wtrysku co się wyleje z wężyka , jak czysta ropa to OK , jak olej to źle zrobione uszczelniacze.
  • Poziom 35  
    W silniku DI (DTL) czy DTI (DTH) nie ma pompy w zbiorniku!!
    To nie jest ComonRail co ma pompę w zbiorniku.
    Klasyczny diesel jak równie klasyczny 1.9 TDI z grupy VAG.
    Powiedz ze porównujesz benzynę z dieslem...
  • Poziom 9  
    coperfild napisał:
    Czyli zmienione , możesz jeszcze sprawdzić po dłuższym postoju rozpinając nadmiar z wtrysku co się wyleje z wężyka , jak czysta ropa to OK , jak olej to źle zrobione uszczelniacze.


    Po dwóch tygodniach jak auto stało i zostało 2 razy uruchomione, po wyciagnieciu przewodu powrotowego z wtrysku ropa była przeźroczysta. Zostało to sprawdzone na wszystkich czterech wtryskach.
  • Poziom 43  
    Kolego po prostu zobacz gdzie masz suchą pompe a gdzie ci wycieka ropa.
    Po drugie żaden zaworek zwrotny nie pomoże na nieszczelny filtr.
    Po trzecie może koło baku ciągnąć jak cudowane w stodole.

    Powiedz szczerze czy był zdejmowany wałek rozrządu i rozpinany rozrząd?
  • Poziom 9  
    Strumien swiadomosci swia napisał:
    Kolego po prostu zobacz gdzie masz suchą pompe a gdzie ci wycieka ropa.
    Po drugie żaden zaworek zwrotny nie pomoże na nieszczelny filtr.
    Po trzecie może koło baku ciągnąć jak cudowane w stodole.

    Powiedz szczerze czy był zdejmowany wałek rozrządu i rozpinany rozrząd?


    Filtry były już wymienione 3 - całe obudowy, nie wkłady.
    No przykro mi, cudowane w stodole nie było, bo tak jak mówię auto przeszło przez kilku mechaników, którzy rozkładają ręce.
    Wałek rozrządu musiał byc ściągniety, poniewaz inaczej nie wymieniono by uszczelniaczy wtrysków.
    Jeżeli chodzi o rozrząd to wszystko było zablokowane odpowiednim do tego sprzętem oraz po złożeniu wszystkiego sprawdzone i nie ma mozliwości, zeby był przestawiony rozrząd.

  • Poziom 27  
    Tak skladajcie dalej wyciagnięte łancuchy na blokady bedziecie pchac potem po nocy żeby odpalił a co do pompy to nierobiona 15 letnia ma być szczelna !