Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW GOLF Nierowna Praca Silnika, Trace juz nerwy POMOCY

27 Cze 2006 20:01 6010 11
  • Poziom 10  
    Witam serdecznie opisuje ten temat 2 raz oto cytat z pierwszego postu(Witam wszystkich moj problem polega na tym iz silnik jak sie tylko rozgrzeje zaczyna pracowac nierowno na biegu jalowym pomiedzy 750-850 obrotow ,auto niema instalacji gazowej,) Wiec udalem sie do mechanika ktory stwierdzil ze przepustnica wyjol przeczyscil, zauwarzylem mala poprawe a mianowicie obrotomiez przestal skakac slychac tylko nierowna prace silnika stwierdzil ze jedyne rozwiazanie to jej wymiana albo zaczac to tolerowac, niestety przepustnica kosztuje fortune ale to nie wszystko wiec wracajac dzisiej do domu zatrzymalam sie na poboczu i przez przypadek zamiast swiatel awaryjnych wlaczylem ogrzewanie tylnej szyby no i obreotomierz zaczol wariowac ze swiatlami awaryjnymi obroty skacz jeszcze bardziej zaczynam wiec watpic ze to przepustnic czy ktos zna jakies konkretne wytlumaczenie :cry:
    VW GOLF 1,6 SR 1999r 101 PS
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 23  
    sprawdzic polaczenia masowe i zmierzyc ladd\owanie
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 10  
    piszac mojego posta mialem na mysli jakie moga byc przyczyny nie co mam zrobic niebardzo orietuje sie w tych sprawach niechce wywalic niepotrzebnie kasy na przepustnice a karzda wizyta u mechanika kosztuje mnie kupe forsy pomiedzy 40 -60 funtow i to tylko za obejzenie silnika
    w karzdym razie dzieki za posta
  • Poziom 32  
    konieczna adaptacja nastawnika przepustnicy, jak nie pomoże to tylko
    zmiana oprogramowania sterownika
  • Poziom 9  
    Niech ci sprawdzą podkładkę Iizolacyjną z tworzywa pod przepustnicą [lubią pękać i wtedy pracuje nierówno bo łapie lewe powietrze]
  • Poziom 18  
    adamend napisał:
    Niech ci sprawdzą podkładkę Iizolacyjną z tworzywa pod przepustnicą [lubią pękać i wtedy pracuje nierówno bo łapie lewe powietrze]


    Popieram :!: Możesz kupić samostart (zimą się może przydać [ok. 9zł]), odpalić silnik i popsikać w okolicach przepustnicy. Jeżeli usłyszysz zmianę pracy silnika to masz nieszczelność murowaną :idea:
  • Poziom 24  
    W skodzie Felicja 1.6 z silnikiem WW mam od dawna podobny problem
    i co ciekawe od nowości. Serwis stwierdza "te typy tak mają" i przestałem sie przejmować ponieważ po złapaniu temperatury obroty sa stabilne. Temat ciągle wraca jak odpalam "zimny" silnik w upalne dni
    i muszę odczekać ok 1 min do ustabilizowania obrotów. U mnie wykluczam nieszczelności jako przyczynę. Podejrzewałem czujnik temperatury powietrza. Jeżdżę tak juz 6 lat i nic nie wymieniałem. Niedyspozycja silnika jest do zaakceptowania a mechanicy puścili by mnie z torbami.
  • Poziom 32  
    adamend napisał:
    Niech ci sprawdzą podkładkę Iizolacyjną z tworzywa pod przepustnicą [lubią pękać i wtedy pracuje nierówno bo łapie lewe powietrze]



    to jest silnik AKL nie ma tam czegoś takiego
    mój poprzedni post rozwiąze problem!!

    Dodano po 2 [minuty]:

    trebuch1 napisał:
    W skodzie Felicja 1.6 z silnikiem WW mam od dawna podobny problem.


    ty masz silnik AEE zupełnie inna konstrukcja nie można ich porównywać!
  • Poziom 10  
    Wracajac do mojego postu ktory jest pierwszy na tej stronie, kolejna nowosc. Po odpaleniu cieplego silnika silnik trzyma 900 obrotow na biegu jalowym.
    po krutkiej jezdzie obroty silnika spadaja do ok 980 i juz tak zostaja dopiero po wlaczeniu ogrzewania tylnej szuby obroty wraca na 900 no i silnik dalej pracuje nierowno co mam z tym zrobic to jakis cyrk to zmiana o 180 stopni czy zna ktos jakies konkretne wytlumaczenie
  • Poziom 21  
    valdi.h-wiem że to mało prawdopodobne ale wilgoć mogła dostać się do wiązki silnika,przekażników,wtyczek.sprawdz sterownik tego samochodu,miałem przypadek ,że po zdjęciu plastiku chroniącego była w środku wilgoć,a nawet zakwitło nowe życie!!!!
    do Jareen-a:napisz co boli peuegota:wymieniona uszczelka pod głowicą,pasek rozrządu.złożone...i ciężko pali,tzn podgrzanie-rozruch odpali lecz zaraz zgaśnie,dopiero za 2 razem odpali,kopci na szaro,lubią mu falować obroty,jak rozgrzeje się to obroty 300:cry:
    silnik1,9td 94rok