Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Projektor lcd własnej roboty planyza darmo - lycos

xml2000 03 Wrz 2005 10:17 13062 16
  • #2 03 Wrz 2005 14:05
    116236
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 03 Wrz 2005 14:10
    xml2000
    Poziom 17  

    mam wielką prośbę do wielkich tego forum żeby pomyśleli na stwożeniem forum dotyczącego twożenia projektorów istnieje jedno takie ale trzeba najpierw płacić a dopiero potem można kozystać z jego zasobów a na naszym wszystko było by za free
    4 punkty to nie duzo za plany projektora za które trzeba płacić a ja wcale nie zarabiam pieniędzy na tym tyko po 1 punkcie i to wcale nie jest dużo
    jeżeli kogoś uraziłem tym postem to najmocniej przepraszam
    w diy powinny być skończone projekty ale moderator tak zdecydował i tak musi być

  • #4 03 Wrz 2005 23:30
    xml2000
    Poziom 17  

    do dj popak administrator tom przeniósł mojego posta do diy a ja pisząc go nie wiedziałem że tak będzie ( na początku było w komputery hardware ) a tam nie ma takich ograniczeń będe miał troche czasu to w rzuce na lycos-a żeby można było pobrać za darmo
    tak jak obiecałem jest za darmo przypominam że to są plany projektora lcd a nie gotowe urządzenie moderator tom wrzucił to tutaj i tak już zostało http://members.lycos.co.uk/karololszewski/

  • #5 04 Wrz 2005 00:12
    Andy11

    Poziom 17  

    Czy to możliwe żeby w tym projekcie była zastosowana matryca lcd np ze standardowego PC?
    Pytam bo mam monitor Fujitsu-Siemens 15" i jestem w stanie poświęcić go w imię nauki do stworzenia tego typu urządzenia.
    Pozdrawiam

  • #6 04 Wrz 2005 11:18
    xml2000
    Poziom 17  

    tak jak najbardziej tylko pamiętaj wszystko robisz na własną odpowoeidzialność

  • #7 05 Wrz 2005 21:17
    TTOM
    Poziom 11  

    u nas budowanie projketorów w oparciu o lcd nie jest i chyba nie bedzie na razie popularne z powodu przelozenia zarobkow do cen wyświetlaczy - jest to niezwykle popularne w usa, kanadzie i australii - wiadomo maja wiecej kapusty i cena 17 benq nie robi tam na nikim wiekszego wrażenia. polecam forum http://www.lumenlab.com/ - kopalnia wiedzy na ten temat - jednoczesnie moze ktoś z kasa zdecyduje sie zbudowac taki projektor i przedstawic na elektrodzie ? 2 sprawa to dotepnosc soczewek fersnela - u nas tylko chyba w e sklepach tez zachodnich - w polsce to możemy sobie wydlubać ze starych rzutnikow jak ktoś taki ma albo znajdzie w jakiejs szkole.

    Dodano po 5 [minuty]:

    aha jeszcze jedno - jednym z drozszych elementow takiego projektora jest źródło światla - specjalna żarówka - tez sporo kosztuje i dośc szybko sie wypala. Innym problemem jest odprowadzenie nadmiaru ciepla taki metalohalogen grzeje sie jak diabli - zatem wenty albo 2 albo 3 - stad halas i podobne problemy. Ale najwiekszym jest koszt matrycy. Teraz tak piszac przypomina mi sie że można dostać matryce jako zestaw serwisowy /jest to przedstawione na lumenlab/ zamiast kupowac nawet uzywany monitor - podobno jest spora roznica w cenach. pozdrawiam i zachecam zapalenców do konstuowania cudeńka.

  • #8 05 Wrz 2005 21:37
    Andy11

    Poziom 17  

    Zbieram już materiały.Soczewki fersnela można nabyć w allegro (15zł-60zł).Szukałem uszkodzonych rzutników na folię,niestety tutaj jest gorzej.

  • #10 11 Wrz 2005 22:54
    dothan
    Poziom 12  

    więc czekamy na osobę która zbuduje i pokaże co potrafi jego projektor na allegro mówią ze można się zmieścić w 250 zł ale to chyba przesada części sa warte znacznie więcej

  • #15 10 Lut 2006 14:24
    c64club
    Poziom 18  

    co do monitorka to całkiem dobry - projektorek będzie wielkości fabrycznego lub nieco większy. ale nadaje się toto tylko do gier i filmów :(

    co do monitorów od PC:
    TAK, ale większość ma z tyłu małą taśmę "L", której nie widać bez rozebrania obudowy. niestety trzeba będzie ją przedłużyć, czego w domowych warunkach się nie wykona, a usługa kosztuje 100-150 zeta. są dostępne typy monitorów bez tej taśmy, w tematach o projektorach na forum elektrody jest prakrtcznie cała ich lista

  • #16 26 Mar 2006 15:13
    jgrupa
    Poziom 15  

    Gdzie można kupic tv 2"?? lcd oczywiscie

  • #17 26 Mar 2006 17:01
    wowo72
    Poziom 14  

    Ten telewizorek to kupuje ktos??
    Bo juz go kilka razy widzialem i wszyscy sie zastanawiaja czy go kupic czy nie.
    Jak co to dajcie namiary na niego i go lykam.