logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Zlecę budowę układu odchylania dla kineskopu z funkcjonalnościami, sterownik Open Source

adamssson 25 Paź 2020 22:53 1299 14
REKLAMA
  • #1 19000209
    adamssson
    Poziom 11  
    Witam!
    Zacznę od tego że nie znam się na elektronice a mój projekt zawiera taką część więc udaję się na Elektrodę bo gdzie szukać lepszych fachowców jak nie tu?!
    Ślęczę nad projektem w ramach którego sterownik będzie wyświetlał obraz na kineskopie. Sterownik i jego programowanie to moja część ale potrzebna mi elektronika która napędzi kineskop i będzie wyświetlała obraz. Nie mam pojęcia jak zbudować układ odchylania wraz ze wszystkimi funkcjonalnościami (ostrość, nasycenie, korekty X-Y). Znalazłem w sterownik Open Source ale ponieważ to wysokie napięcia wolałbym powierzyć budowę układu profesjonaliście.
    Kwota za usługę do uzgodnienia.
    Jeśli ktoś ma gotową konstrukcję innego sterownika proszę o info.
  • REKLAMA
  • #2 19000240
    bambus94
    Poziom 34  
    Ocena: 716
    Musisz wykorzystać jakiś konkretny kineskop że chcesz budować do niego całą elektronikę?
    Bo może wystarczy użyć normalnego TV kineskopowego i podanie sygnału na wejście antenowe (tak jak konsole NES) albo sygnał na wejście SCART to i LCD oraz (O)LED obsłuży.
  • REKLAMA
  • #3 19000249
    excray
    Poziom 41  
    Ocena: 656
    Dlaczego nie zakupisz gotowego monitora kineskopowego? Tam masz wszystko to czego dokładnie potrzebujesz.
  • #4 19000259
    adamssson
    Poziom 11  
    Docelowo chcę zbudować własną komorę próżniową z działem elektronowym żeby wyświetlać obrazy tak jak to robi gość na Youtube.
    Do tego potrzebuję własnego układu odchylania który będzie działał poza monitorem/TV.

Dodano po 13 [minuty]:

excray napisał:

Dlaczego nie zakupisz gotowego monitora kineskopowego? Tam masz wszystko to czego dokładnie potrzebujesz.