Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nasłuch policji ZAWIERCIE -

endo95 11 May 2019 15:04 3969 16
    endo95
    Level 7  
    Witam mam problem, jestem laikiem który zaczyna swoją zabawę z nasłuchem, chciałem trochę posłuchać służb niebieskich na radiu, dowiedziałem się iż w moim mieście ZAWIERCIE woj śląskie policja działa na starym typie nadawania analogowym, lecz ktoś chyba wprowadził mnie w błąd lub z moim sprzętem jest coś nie tak. Problem wygląda tak słyszę co jakiś czas szum odpowiadający rozmowie dyapozytor-odbiorca i to wszystko wywnioskowalem iż może jest to objaw '' kodowania'' proszę doradzić co mam zrobić czy jest sens kupywac radio EDACS jest to dość spory wydatek więc chciałbym mieć pewność. W obecnej chwili próbowałem użyć radia Motorola gm650 jest ustawiona częstotliwość lecz nic nie słyszę proszę o pomoc i objaśnienie tematu. Przepraszam za strasznie amatorskie podejście do tematu.

A może problem leży w starym typie radia gdybym kupić skaner typu UBC-355CLT uniden 🤔🤔🤔
    Mobali
    Level 41  
    Może lepiej byłoby zacząć od odrobiny teorii, skorzystania ze szkolenia? A może od wyrobienia sobie licencji radiowej? Podsłuchiwanie służb o dużej "wrażliwości" jest działaniem kontrowersyjnym i na granicy prawa. I taka zabawa często kończy nieprzyjemnie - delikatnie mówiąc. Warto zaczynać radiową przygodę od ryzyka wpakowania się kłopoty?

Temat podsłuchiwania Policji być już poruszany wielokrotnie na Elektrodzie, na przykład tu:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2804091.html
    Moderated By c2h5oh:

Regulamin punkt 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.

Nie umiesz odpowiedzieć na postawione pytanie to nie pisz nic.

endo95
    Level 7