logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Własnoręcznie zrobione......kwietniczki ;]

conQeror 06 Oct 2006 18:24 4943 18
ADVERTISEMENT
  • Witam

W zatrzęsieniu subów i wzmacniaczy, kolejny raz prezentuję moją "stolarską" konstrukcję. Pewnie znowu sie pojawią zdania że to nie forum stolarskie, ale cóż ja nie jestem stolarzem a poza tym to w końcu dział DIY.

A więc są to kwietniki naścienne wykonane dla mojej siostry. Zrobione zostały z drewna sosnowego. Każda deseczka była heblowana i szlifowana kilka krotnie, a kąty na podstawce i pionowych deseczkach zostały zaokrąglone za pomocą frezarki. Deseczka która podtrzymuje podstawkę została przymocowana za pomocą kołków do drewna i vikolu. Wkręty zostały użyte tylko w takich miejscach w których nie będą widoczne. Na zdjeciach tego nie ma ale są one polakierowane kilkakrotnie bezbarwnym lakierem.

Gdyby były jakieś pytania to odpowiem a poniżej fotki

Pozdrawiam
    Attachments:
    • Własnoręcznie zrobione......kwietniczki ;] 5.jpg (62.89 KB) You must be logged in to download this attachment.
    • Własnoręcznie zrobione......kwietniczki ;] 4.jpg (56.76 KB) You must be logged in to download this attachment.
    • Własnoręcznie zrobione......kwietniczki ;] 3.jpg (23.59 KB) You must be logged in to download this attachment.
    • Własnoręcznie zrobione......kwietniczki ;] 2.jpg (18.9 KB) You must be logged in to download this attachment.
    • Własnoręcznie zrobione......kwietniczki ;] 1.jpg (64.3 KB) You must be logged in to download this attachment.

Cool? Ranking DIY
    About Author
    conQeror
    VIP Meritorious for electroda.pl
    conQeror wrote 724 posts with rating 4, helped 51 times. Live in city B-stok. Been with us since 2005 year.
  • ADVERTISEMENT
  • #2 3091650
    Qbuś
    Level 38  
    Help: 380
    Rate: 875