Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

- kupno samochodu - porady jak sprawdzić silnik przed zakupem

24 Sie 2019 11:21 879 22
  • Poziom 3  
    Witam wszystkich mam do was pytanie, otóż mam zamiar kupić sobie samochód do 5-6 tyś. z LPG, w marki jakie celuję to Audi A3, bmw e46, seat i opel astra g, tylko otóż, że jestem w 100% laikiem i nie chcę wejść na minę przy kupnie, to przed zakupem co muszę sprawdzać na 1 miejscu, aby potwierdzić, że silnik jest w dobrej kondycji i nie pobiera oleju ? i bym był wdzięczny, aby w miarę napisać, jak to sprawdzić ;), bo jak słyszałem od innych, to najpierw trzeba na odpalonym silniku odkręcić wlew oleju, i sprawdzić, czy nie chlapie olejem i przystawić rękę i sprawdzić, czy wciąga powietrze, inni mówią, że jak samochód jest odpalony i jest odkręcony wlew oleju, to powinien silnik po jakimś czasie sam zgasnąć, bo łapie lewe powietrze a inni piszą, że nie powinien zgasnąć i teraz kogo tu słuchać ;) bym był wdzięczny za inne porady. Z góry dziękuję.
  • Poziom 16  
    Witam. To, że inni mówią to zupełnie normalne, w końcu każdy jest inny, a gdyby tak nie było świat byłby smutny. A tak na poważnie jeśli nie czujesz się na siłach, to poproś kogoś kto ma to w jednym palcu. Ewentualnie zostaje autoryzowany serwis, ale pewnie sobie za to odpowiednio policzy, no i pozostaje czy sprzedawca na to pójdzie-czy sprzedaje sprawne auto.
    Powodzenia.
  • Poziom 3  
    Jak bym miał kogoś, kto się zna dobrze, to bym go poprosił, ale nie mam, wiadomo, ten kto się nie zgodzi np. , wjechać na stację diagnostyczną to lepiej od niego nie kupować ;) tak to bym podjechał na stację diagnostyczną, ale oni mi tam tylko zapewne sprawdzą zawieszenie, amortyzatory itp. silnika mi nie sprawdzą chyba, jak bym im zapłacił ze 150-200 zł to na pewno by sprawdzili, ale tyle nie będę płacić za sprawdzenie.
  • Pomocny post
    Poziom 31